Hotel Mercure Eastgate Oxford

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mercure Eastgate Oxford bij:

1 review over Hotel Mercure Eastgate Oxford in het Nederlands

Een aanrader

oktober-25, 27-4-2013

We verbleven hier 3 nachten. Het hotel is goed gelegen om Oxford te ontdekken. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een niet te kleine kamer met alle confort. Broekpers, strijkplank, strijkijzer, koffie- en theefaciliteiten en wifi op de kamer. grote badkamer met hand-en regendouche. Voor mij waren de matrassen iets te zacht. Onze kamer lag aan de zijkant die uitkeek op de private parking. Mischien niet zo een mooi zicht, maar wel superrustig. De voorkant ligt aan High street en daar is zeer veel verkeer. Het ontbijtbuffet is uitgebreid De typische gerechten van het engels ontbijt kun je vragen en worden a la minut klaargemaakt zodat ze geen lange tijd in een warmschotel hoeft te liggen.Het hotel ligt aan het eind van High street en dus een eindje van het station. wij deden het te voet, maar er zijn taxi's aan het station en genoeg bussen met een stopplaats aan het hotel.
Gereisd met partner in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Eastgate Oxford in Oxford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Eastgate Oxford zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Eastgate Oxford scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.