Pension Black Rock House *****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Black Rock House***** bij :

1 review over Pension Black Rock House in het Nederlands

in één woord geweldig!

Nina, 24-11-2009

Wij kwamen aan in Hastings en hadden het al snel gevonden. We zagen een mooi oud victoriaans huis. Binnen is alles tot in de puntjes verzorgd. Echt perfect in orde. Modern, maar toch klassieke sfeer. De ontvangst was zeer prettig en nadat we wat gekletst en gedronken hadden heeft men ons op een kaart de leuke plekjes voor het avondeten gewezen. Daarna werden we naar onze kamer gebracht en ook deze was helemaal af. En het uitzicht was erg mooi. Je keek zo over de huizen naar de zee.

Het enige kleine minpuntje wat wij vonden is dat de kamers erg gehorig zijn, maar dat krijg je nou eenmaal als je in een bed and breakfast verblijft. Het onbijt was zeer uitgebreid en heel erg smaakvol, omdat alles biologisch en met producten van de streek gemaakt wordt. SUPER! Black Rock House is een absolute aanrader als je naar Hastings wil.

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Black Rock House in Hastings, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Black Rock House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Black Rock House scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.