Camping romney sands, New Romney

Camping romney sands, New Romney
romney sands, New Romney

Onvoldoende

2 reviews over Camping romney sands, New Romney in het Nederlands

Niet voor gezinnen met pubers!

Wilma, 8-6-2011

Als slaapplek was deze camping prima. Meubilair en bedden waren prima. Service van personeel ook prima.

Verder viel het ons erg tegen. Alleen binnenzwembad, dat erg klein is. Amusementshal met oorverdovende muziek. Verder weinig te beleven. Voor kleine kinderen wel een leuk speeltuintje. Of je moet echt voor het strand gaan, maar dan moet het weer wel meewerken. En zwemmen kun je alleen bij vloed, anders moet je zeker een kilometer door het zwarte slib baggeren naar de zee!

Caravans staan dicht op elkaar, erg gehorig en het gehele park is erg kaal. Kale asfaltweggetjes en kale grasvelden met daarop tientallen caravans.

Nee, op deze manier willen wij geen vakantie meer houden. Wij zoeken voor een volgende keer iets anders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Romney sands..niet doen !

tini van duuren, 4-8-2010

Geen privacy, elke caravan is een etalage. Erg kleine ruimte..Een trailercamp..Naar nederlandse begrippen: naargeestig en deprimerend, Contacten met andere gasten: nihil.

Met (puber-) kinderen; een afrader ! Voor uitstapjes in omgeving wel geschikt, maar daarvoor kun je ook elke uitvluchtstrook benutten. Mijn advies : Niet doen !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping romney sands, New Romney in Greatstone on sea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping romney sands, New Romney zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping romney sands, New Romney scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.