Hotel Premier Inn Gravesend (A2/Singlewell) ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Premier Inn Gravesend (A2/Singlewell)*** bij :

2 reviews over Hotel Premier Inn Gravesend (A2/Singlewell) in het Nederlands

Prima hotel in een saaie plaats

Isolde, 28-7-2013

Wij zochten een hotel dat niet te ver van Brands Hatch Circuit af lag en omdat we vrij laat reserveerden kwamen we hier terecht> we hadden ervaring met Premier Inn, dat is altijd een veilige keuze, ook nu weer. Het hotel is vrij gemakkelijk te vinden als je goed op let, wij waren er al voorbij gereden voor dat we er erg in hadden. Let op het restaurant Beefeater, het hotel ligt er achter. Hotel is prima en ook het personeel is vriendelijk. Maak gebruik van hun aanbod om een tafel te reserveren in de Beefeater, en doe dat 's ochtends, want het is daar altijd vol. Het is 1 van de weinige goede en betaalbare restaurants in de buurt. En ga je net als wij naar Brands Hatch, er zijn altijd andere motorliefhebbers in het hotel en de pub te vinden.
    Gereisd met partner in oktober 2012

Prima hotel voor 1 of 2 nachtjes

m1-j2, 22-4-2012

De volgende keer zou ik hier zeker weer naar toe gaan. Restaurant etc is op loopafstand,de bedden en sanitair zijn prima
    Gereisd zakelijk in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Gravesend (A2/Singlewell) in Gravesend, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Gravesend (A2/Singlewell) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Inn Gravesend (A2/Singlewell) scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.