Hotel Best Western York ***

Hotel Best Western York
Best Western York

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western York bij:

1 review over Hotel Best Western York in het Nederlands

Goed hotel en lekker eten.

BORGHS LUDO, 31-8-2012

Wij verbleven in dit hotel van 1 t/m 5 augustus en moeten zeggen dat dit ons zeer goed bevallen is. De ligging vlak aan het kiezelstrand en de zee is leuk. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt buffet met het gekende Engelse ontbijt maar ook beleg, diverse granen en fruit en confituren is zeer goed en het 3 gangen avondmaal, vrij te kiezen uit het menu zijn ook zeer lekker en verzorgd. Wij hadden misschien één kleine tegenslag en dat was onze kamer 310. Dit was een zolderkamer aan de achterzijde van het gebouw dus ons uitzicht op de daken van de achterliggende gebouwen was nu niet bepaald denderend, maar alles was wel zeer proper en hygiënisch. Men is echter nog steeds bezig met het renoveren van kamers. Alles bij elkaar voor ons een goed hotel.
Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western York in Eastbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western York zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western York scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.