Hotel Bay Lodge ****

Hotel Bay Lodge
Bay Lodge
5,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bay Lodge bij:

2 reviews over Hotel Bay Lodge in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar.

lemmens gudrun, 25-7-2012

De accomodatie is ons heel goed meegevallen. Spijtig dat de eigenaar bij alles verwijst naar 'commen sense' maar er zelf niet al te veel heeft. We arriveerden 2 minuten te vroeg voor het ontbijt en werden verwezen naar the sun room. We deden hoffelijk het licht op de gang uit en werden daarvoor op het matje geroepen. De dochter nam eventjes de melk mee naar de tafel en werd teruggefloten onder de titel van diefstal.

Spijtig, want dit gaf ons een erg bekrompen beeld van de britten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Goed B&B

fikokevr, 3-7-2012

Het is prima vertoeven in en om Bay Logde. Nadeel vonden wij dat de kamer boven was en via een trap bereikbaar. De hoogte was door de puntdak in de kamer ook niet overal gelijk, dus minder geschikt voor lange mensen of mensen die niet zo goed kunnen lopen. Wel en gezelig B&B!
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bay Lodge in Eastbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bay Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bay Lodge scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.