Hotel Ramada Dover ***

Hotel Ramada Dover
Ramada Dover
8,2

4 reviews over Hotel Ramada Dover in het Nederlands

Ideaal vanaf of naar de boot in Dover

P, 30-9-2016

Tijdens onze rondreis door Zuid-Engeland verblijven we hier twee keer, één nacht aan het begin en drie nachten aan het einde van de reis. Voor ons verblijf van één nacht kregen we een kamer aan de voorzijde van het totaal, met uitzicht op de parkeerplaats. Tijdens ons tweede verblijf aan de achterzijde, deze kamers zijn een stuk ruimer en hebben een zitje in de kamer.

Het hotel is ideaal als je laat aankomt of vroeg vertrekt met de boot vanuit Dover, makkelijk en snel bereikbaar, ligging vlak bij de A2, maar wel ver buiten het centrum van Dover.

De kamers zijn netjes en schoon, je kunt koffie of thee in de kamer zetten. De douche is in het bad en niet heel erg geweldig, wel is er een föhn aanwezig in de badkamer. De bedden zijn stevig, wanneer je slaapt met het raam open aan de voorzijde hoor je wel verkeerslawaai, met het raam gesloten hoor je er vrijwel niets van.

Er is een Europees ontbijt vanaf 06:30 en vanaf 07:00 uur een Engels ontbijt. Ontbijt is goed, restaurant is netjes en personeel vriendelijk. Ook voor het diner kun je uitstekend terecht in het restaurant van het hotel.

Gereisd met partner in juli 2015

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan London centrum

Anneke, 3-8-2015

Fijn hotel. Nette, ruime kamer voor 4 personen voor ons drieën. Airco, koffie- en theefaciliteiten en koelkasten aanwezig.

Parkeren doe je in de parkeergarage naast het hotel. Vanuit de garage kun je binnendoor, via de patio, naar het hotel.

Prima ontbijt, ruime keus.

Chique uitstraling.

Wij hadden ieder een 'Day Travelcard' voor Londen. Daarmee konden we ook vanaf het winkelcentrum van Bexleyheath met de bus naar het stationnetje en vervolgens met de trein naar centrum Londen. In Londen was de kaart geldig in de bussen en de metro. Ideaal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Goed plek voor onze doorreis

Heidi, 3-5-2012

Wij logeerden in het Ramada Hotel onderweg naar London (met de motor).

Het hotel lag op 10 minuutjes van de terminals, dus dat was handig.

Ook al zijn we laat aangekomen (en kletsnat bovendien), het hotelpersoneel was zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Ook een laat avondmaal in het restaurant was geen probleem, en bovendien ook zeer lekker (en niet zo duur).

De kamer was niet zo groot, maar wel proper, alsook de badkamer, dus dat is wel het belangrijkste.

En het bed was ook heerlijk om op te slapen.

Gereisd met partner in april 2012

P., 4-2-2007

Als je met kinderen voor een redelijke prijs wilt overnachten in de buurt van Dover, is dit een zeer geschikt hotel. Boek wel van te voren via internet, is véél goedkoper! Het was wel even zoeken maar ligt aan de weg (A2) van Dover naar Canterbury aan de linkerkant na McDondalds. Heerlijk rustige kamer.

Wij zaten met 2 volwassenen en 3 kinderen op een kamer! De jongste kon nog in het mee gebrachte campingbedje, de andere 2 gewoon in een bed want die zijn groot en breed, 2 stuks naast elkaar.

Heerlijk ontbijt en zeer schonen en goed verzorgde kamers. Geen minibar, wel koffie/thee/choco faciliteiten. Kom je iets tekort? Handdoeken, zeep, koffie, etc? Gewoon even vragen en je krijgt het.

Ze zijn heel lief voor kinderen, het is zéér schoon en niet oud dus een echte aanrader!!

Gereisd familie in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ramada Dover bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Dover in Dover, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Dover zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Dover scoort een 8.23 uit 10 op basis van 4 reviews.