Hotel Hilton Dartford Bridge ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton Dartford Bridge bij:

3 reviews over Hotel Hilton Dartford Bridge in het Nederlands

wij komen hier nooit meer! Niet Hiltonwaardig

Janine , 26-8-2014

We waren een half uurtje voor check in daar we konden nog niet in de kamers terecht want die waren ze nog aan het schoonmaken. Het personeel sprak matig Engels. De kamers waren daarin tegen netjes. We was onze tv tot 2 keer stuk waardoor ze s'avonds maar besloten de hele tv uit te zetten. Helaas kreeg ik te maken met een liftschacht die ruim 30cm omhoog stond waardoor ik viel ik was op dat moment 15 weken zwanger. Het personeel heeft totaal niks eraan gedaan wij voelde ons niet gehoord. Ook via de mails die volgende zeiden ze dat we maar een advocaat moesten inschakelen! Erg jammer.. Wij raden dit hotel dan ook zeker niet aan bij andere mensen, je moet er toch niet aan denken dat je je nek breekt bij z'on lift!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Lekker centraal, mooi hotel.

sylvia de haan, 30-10-2011

We hebben dit hotel gebruikt als uitvalsbasis voor uitstapjes naar Londen. Het ligt een kleine 10 min van het station, 5 min van de Blue Water mall, tussen alle snelwegen. Supercentraal dus!

Bovendien ook maar een half uurtje verwijderd van het Ashford Outlet Center.

De kamers zijn lekker groot - ook de badkamer is ruim en schoon, de ramen kunnen open, fijne bedden en kussens. En stil. Heerlijk kunnen slapen dus.

De gym annex zwembad is klein maar fijn. Wordt goed gebruik van gemaakt. De fitness apparatuur is verouderd, maar werkt nog prima. Het zwembad is schoon en warm. Je krijgt hier badlakens van het hotel.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

Mooi hotel

Jan, 20-6-2009

Dit hotel ligt wat afgelegen, ruim opgezet hotel, grote schone kamers. Ziet er allemaal sjiek uit, maar dat verwacht je ook van een Hilton Hotel. S,morgens zagen we vanuit het raam jonge vosjes spelen op het aangrenzende industrieterrein. Heerlijk geslapen in deze supergrote kamer met twee tweepersoonsbedden voor twee personen. Prima slaapgelegenheid.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton Dartford Bridge bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Dartford Bridge in Dartford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Dartford Bridge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Dartford Bridge scoort een 4.67 uit 10 op basis van 3 reviews.