Hotel Millers Arms

frank, 9-4-2012

gezellige pub, lekkere Engelse keuken

kleine kamers

5min. te voet naar het centrum

prijs/kwaliteit ok. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in december 2009

Zeer gezellig hotel, niet zo'n goede matrassen.

ann kerremans, 24-1-2012

The Millers Arms is een gezellig hotel met autenthiek ingerichte kamers. Het personeel is er talrijk en vriendelijk. Het hotel is ideaal gelegen. De badkamer is zeer ruim en gezellig. Twee baden vlak na elkaar nemen is niet mogelijk want er is maar warm water voorzien om 1 ligbad te vullen. Het "full English breakfast was overheerlijk". Jammer maar de matrassen waren niet zo goed. In onze kamer was er enkel glas waardoor je alles van op de straat kon horen. Er is geen parking aan het hotel waardoor je de auto op een betaalparking vlakbij moet parkeren maar je kan in het hotel wel een ticket kopen aan reductie. Het was onze huwelijksreis maar van het reisbureau hadden we te horen gekregen dat er voor een "honeymoon" niets bijzonders gedaan wordt. Eigenlijk wel jammer. Ik heb zelf voor 10 jaren in de toeristische sector gewerkt en voor zover ik weet kregen de pas gehuwden steeds een kleine attentie vanwege het hotel.
Gereisd met partner in juli 2011

Op loop afstand van sfeervolle centrum

Ad, 1-4-2010

Oud hotel met kleine kamers en aan voorzijde het geluid van stromend water oude gemaal, maar mooi uitzicht.

Ontbijt duurde erg lang, maar was wel erg lekker.

Gereisd met vrienden in maart 2010

centraal gelegen

Aad Dourlein, 7-12-2009

Millers Arms is een typisch engels Pub-Hotel, wat oudere kamers (met bad) , loei hete verwarming. Vriendelijk personeel en redelijk avond eten, goed ontbijt. Goed pub.

Dichtbij centrum gelegen.

Parkeren om de hoek bij openbare parkeerplaats, om veel geld te besparen direct bij hotel 24 uurs parkeerkaart kopen voor 5 Pond.

Gereisd met partner in december 2009

Els, 18-7-2008

wij waren hier met 2 kinderen: prettig hotel, niet grote, maar sfeervolle kamer, heerlijk ontbijt met veel keuzes, leuke binneplaats/terras, vriendelijke sfeer en gunstig gelegen tov het prachtige centrum van Canterbury.

Kortom een aanrader

Gereisd familie in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Millers Arms bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Millers Arms in Canterbury, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Millers Arms zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Millers Arms scoort een 7.4 uit 10 op basis van 5 reviews.