Pension House of Agnes

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension House of Agnes bij:

1 review over Pension House of Agnes in het Nederlands

Geweldig hotel!

Marieke, 11-9-2009

House of Agens in Canterbury is een heerlijk hotel. We hebben er met twee kleine kinderen overnacht en prima geslapen. In eerdere beoordelingen wordt wel eens geklaagd over lawaai wanneer je aan de voorkant ligt, maar daar hebben we niks van gemerkt. Oordopjes lagen trouwens klaar. Luxe uitstraling, erg netjes en nieuw, heerlijk ontbijt met verse spulletjes en een erg vriendelijke staf. Een mevrouw spreekt ook Duits. De ligging is ideaal; met een minuutje loop je in het centrum terwijl de auto toch achter het hotel staat. Leuk stadje met veel sfeer. Hotel was niet specifiek op kinderen ingesteld, maar toch voelden die van ons zich erg op hun gemak. Absoluut een aanrader dus!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension House of Agnes in Canterbury, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension House of Agnes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension House of Agnes scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.