Hotel Falstaff ***

5,9

4 reviews over Hotel Falstaff in het Nederlands

Grote ontgoocheling

Liesbeth, 14-11-2016

Op de foto's lijkt het hotel klassiek maar luxueus, bewust namen we de duurdere kamer, de Superior 4 Poster Bedroom, omwille van het feit dat deze groter zou zijn, van een hoger niveau en een hemelbed had.

Bij het binnenkomen van het hotel heb je een superindruk, het gelijkvloers is superdeluxe, mooie inkom, bar, restaurant.

Zodra je echter de trap opgaat richting hotel val je in het andere uiterste, oud vast tapijt, op sommige plaatsen vastgemaakt met ducktape, leidingen verstopt achter gordijnen, enz. Eens op de kamer is de ontgoocheling compleet, de kamers zijn oud, oppervlakkig en goedkoop "gerenoveerd", vuil vast tapijt, schimmel aan de ramen, vochtschade aan de muren, een steenoude matras zonder enige steun, enz.

De dag van aankomst hebben we het personeel hierover aangesproken, maar botsten op onbegrip, onze kamer zou zelfs de op een na mooiste zijn. Bij het uitchecken hebben we onze ontgoocheling nogmaals uitgesproken, maar bij elk voorbeeld dat we gaven werden we tegengesproken door de receptioniste. Uiteindelijk hebben we 10% korting gekregen met de belofte dat het hotel tegen einde 2017 zou gerenoveerd zijn.

Ik heb medelijden met de mensen die intussen nog hier moeten logeren...

Gereisd met partner in november 2016

Mooi engels hotel tegen stadscentrum

A. van Doormalen, 7-5-2016

Falstaff is een echt Engels hotel. Kamers voldoen goed. Mooie gezellige lobby en bar. Goed ontbijt, goede parkeermogelijkheden en vriendelijk personeel. Ligt echt tegen het centrum, dus alles kan te voet. Aanrader!
Gereisd met partner in mei 2016

Hotel op 700 meter van het centrum

Maarten, 4-11-2015

Dit hotel in eeuwenoude gebouwen is verdeeld over drie locaties, wel allemaal aan dezelfde "hotel" binnenplaats gelegen. De kamers zijn allemaal verschillend, enigszins gedateerd, maar voldoen wel allemaal aan de standaardnormen. Het Engelse ontbijt is prima, het continentale wat minder. Als het hotel vol is, kan het personeel het ontbijt niet aan, met gevolg lange wachttijden. Je kunt er ook tegen een redelijke prijs redelijk dineren. Verwacht echter geen culinaire hoogstandjes.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Arno Kwetters, 3-10-2007

Mooi gelegen aan de West Gate van Canteburry. Dicht tegen het centrum. Genoeg eet en andere uitgaans gelegeheden. Het hotel stamt al uit de tijd van de Pilgrims (14e eeuw). Heeft veel oude authentieke kenmerken zoals glas in lood ramen, oude muren van natuursteen en enige leien daken.

Het hotel bestaat uit verschillende gebouwen en daardoor is ook geen één kamer hetzelfde. De kamers hebben echter wel een echte Engelse inrichting gemeen. Zelfs het theeblad met waterkoker en tientallen theesoorten ontbreekt niet. Vanaf 7:00 een uitgebreid Engels ontbijt mogelijk en diner tot 21:00 met een beperkte kaart. Voor zakenreis en /of korte vakantie zeker de moeite waard.

Gereisd zakelijk in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Falstaff bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Falstaff in Canterbury, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Falstaff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Falstaff scoort een 5.94 uit 10 op basis van 4 reviews.