Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Bluebells Guesthouse

Vild luksus.

Bloss, 21-5-2012

Vi fik et stort luksuriøst værelse med pragtfuld seng, morgenkåber og kaffe / te anordning. Fik vores eget private badeværelse med gratis toiletartikler og lækre bløde håndklæder. Der var både badekar og bruser. Morgenmaden indtog vi i den meget hyggelige spisestue og udover ta´selv buffet med et stort udvalg kom vores søde værtinde med menukort hvor vi kunne vælge mellem forskellige æggeretter. Både værelse, badeværelse og spisestuen bar præg af at alt skulle være hyggeligt for gæsterne. Bluebells Guesthouse er det bedste B&B vi indtil dato har boet på. Der ligger en pub meget tæt på, hvor de serverer god mad. 5 min gang fra Bluebells Guesthouse kører der busser ind til centrum af Canterbury.
Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Bluebells Guesthouse in Canterbury, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Bluebells Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Bluebells Guesthouse scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.