Hotel Queens ***

Queens
6,8

5 reviews over Hotel Queens in het Nederlands

Ondanks het uitzicht op zee, geen aanrader ...

robbie_b, 4-5-2016

De ligging is goed; aan de boulevard centraal ten opzichte van het wandelgebied en het vervoer.De receptie en alle andere medewerkers waren erg behulpzaam en vriendelijk. Het hotel is zeer gedateerd zowel binnen als buiten. wij sliepen aan de achterzijde en daar was een kebab-tent die tot 5 uur in de ochtend open bleef en zodoende veel bezoek van stappers kreeg die veel kabaal maakten. Er zijn houten vloeren; zeer gedateerd sanitair; een zwembad in de kelder waar ook de fitness gelegen is. De toestellen stonden op elkaar gepropt. De ontbijt was traditioneel Engels; scrumbled eggs, aardappeldriehoekjes, witte bonen in tomatensaus, yoghurt met verse meloen, wit- en bruinbrood, jam, marmelade, koffie, thee, croissantjes, pakjes cornflakes, melk, sap. De eetzaal is aan de boulevard met uitzicht op de zee. Overdag is de eetzaal een café en 's-avonds wordt dit een bar.

Er is geen parkeergelegenheid en de parkeergarages zijn erg duur (25 E pond).

Gereisd met vrienden in april 2016

Ideaal gelegen hotel

h.kuiper, 20-10-2011

Hotel met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ligt aan de boulevard, tussen de uitgaansgelegenheden en dicht bij leuke winkelstraten. Geeft veel gezelligheid, maar ook lawaai.Betaalde parkeergelegenheid op 100-200m. Goed engels ontbijt en zeer vriendelijk personeel.
Gereisd met vrienden in oktober 2011

Super hotel!

Debby, 6-5-2011

Ik ben hier met een studiereis geweest en ik vond het een super hotel! We kwamen eerder aan dan gepland en we konden AL onze koffers (ongeveer 50 studenten) al daar achterlaten. Het hotel zag er goed uit en het personeel was ook vriendelijk. De ligging van het hotel was super. Aan het strand en dichtbij de pier en het centrum. Je had bij dit hotel kamers zeezicht en kamers aan de andere kant. Wij hadden jammer genoeg geen uitzicht op de zee en keken dus uit op een donker straatje waar 's nachts wel wat rare dingen gebeurden, hierbij kan je denken aan vechtpartij en zwervers etc. Het kan natuurlijk wel zijn dat dit eenmalig was aangezien ik hier maar 1 nacht ben geweest. Het ontbijt was super en het personeel erg vriendelijk! Van het zwembad en de sportruimte heb ik geen gebruik gemaakt omdat wij al best volgepland waren met schoolactiviteiten.

Al met al vond ik dit een super hotel en het is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in april 2011

Super hotel.

Lars, 29-4-2011

Ben hier afgelopen week geweest met een grote groep toerisme-studenten. Prima indruk gekregen van dit hotel. De kamers waren zeer ruim en zeer luxe ingericht. Ook de locatie is ideaal, zeker voor mensen die houden van een drankje, filmpje of een avond casino. In de dichte nabijheid van het hotel ligt een casino, bioscoop/evenementenhal, diverse barretjes en aan de andere kant van de drukke straat liggen het strand en de pier. Daarnaast is het Royal Pavilion op loopafstand.

Minpuntje is dat het bij het ontbijt soms wachten is op croissants of ander brood/beleg.

Kortom een ideaal hotel, zeker aan te bevelen.

Gereisd zakelijk in april 2011

Aan de boulevard tegenover de bekende pier!

Ruud, 1-9-2010

Prima hotel. Op een uitstekende plek tegenover de pier en tegen het centrum aan. 19e eeuws pand dat grotendeels is gerenoveerd. Wij hadden een prima kamer van ca. 12 meter diep en 4 meter breed voor 3 personen! Bediening en service vriendelijk. Ontbijt (deels) geserveerd aan tafel uitstekend. Via TO voor een spotprijs gereserveerd. Wifi gratis. Minpunt: geen eigen parkeergelegenheid, publieke garage wel om de hoek maar voor een bedrag van 23 pond per 24 uur stevig geprijsd. Brighton en dit hotel voor herhaling vatbaar.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Queens bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Queens in Brighton / Hove, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Queens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Queens scoort een 6.8 uit 10 op basis van 5 reviews.