7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Banbury House*** bij :

7 reviews over Hotel Best Western Banbury House in het Nederlands

Hotel in stadscentrum Banbury

K van den B, 22-3-2016

Op het moment van ons verblijf werd het hotel gerenoveerd. Daardoor maakt het een ongezellige indruk.Het deel waar wij sliepen was nog niet gerenoveerd. Een nadeel van het hotel is dat je via allerlei trappen en gangetjes bij je kamer komt. Er is geen lift. De kamer zelf was goed, voldoende ruim en met thee-zet-faciliteiten. De bedden zijn erg zacht. Het meisje aan de receptie was werkelijk allervriendelijkst.

Het is niet een heel gezellige locatie, maar op loopafstand van restaurants etc.

Gereisd met partner in maart 2016

Hotel goed maar stadje Banbury niet aan te raden

Maton, 2-8-2015

Hotel is wel een aanrader maar het Stadje Banbury niet. Kamers, personeel en ontbijt prima!! Alleen het stadje zelf is verpauperd en daardoor niet de Engelse sfeer die wij zo fijn vinden.
Gereisd met partner in mei 2015

Mooi hotel gelegen aan een drukke weg

jana.evers, 15-8-2014

Het hotel ligt aan een doorgaande weg, daarom vroegen wij een kamer aan de achterzijde, dat is rustiger. Maar wel een warme kamer, het koelde niet goed af. De bedden zijn vrij zacht en de badkamer is klein, wel met ligbad. Als er iemand door de gang liep, hoorde je dat goed aan het gekraak van de vloer. Een prima ontbijt, waar je iets warms van de kaart kon bestellen. We hebben niet in het hotel gedineerd. Banbury is een leuk stadje met een gezellig winkelcentrum en een prima uitvalsbasis om de Cotswold te verkennen.
Gereisd met partner in augustus 2014

Goed hotel

hannekeprins, 16-6-2012

Prima hotel om van daaruit tochtjes in de omgeving te maken. Het hotel ligt dicht bij het centrum van Banbury
Gereisd met partner in juni 2012

Fijn hotel, veel mogelijkheden

Mark, 6-5-2012

Het hotel waar ik dit voorjaar vertoefde heb ik in het verleden al een keer bezocht. In die tijd is er niets veranderd, ook het personeel was dezelfde, voor zover ik ze allemaal herkende. Het hotel is schoon, eten is uitstekend, personeel vriendelijk. Er is ruim parkeergelegenheid achter het hotel. Eigenlijk niets op aan te merken, behalve dan de ietwat sfeerloze bar in de kelder. Schoon, helder, maar geen ambiance. Het enige negatieve dat ik kon ontdekken was het feit dat de televisie een mager zenderaanbod had. Nu is gewoonlijk een tv een luxe, behalve als het weer dusdanig slecht is, dat er weinig terechtkwam van uitstapjes. Mijn PS3 kon niet aangesloten worden. Om niet naar elkaar te blijven staren (video kon niet afgespeeld worden) heb ik in arren moede maar een TV bij de Tesco gescoord. Wat schetst mijn verbazing: In plaats van het magere tv aanbod had ik ineens de beschikking over 60 zenders! Een vreemde zaak.
Gereisd familie in april 2012

prima hotel met gunstige ligging

Aukje, 1-10-2011

Een fijn hotel. Vriendelijk personeel, nette schone kamer, geen lift. Het ontbijt was verzorgd en royaal. Eenmaal gegeten daar in de bar. Was lekker, in het restaurant alleen

een buffet. Vonden wij te duur. Banbury is een gezellig stadje met veel winkels. De omgeving is mooi.Vooral The Cotswolds. Wij hebben er een paar fijne dagen doorgebracht. Zou er zeker nog eens naar terug gaan.

Gereisd met partner in september 2011

Prima hotel in leuk stadje

Motorblaadje, 29-8-2011

Het hotel voldoet aan bijna alle voorwaarden.

Geen lift dus minder voor ouderen.

Kamers zijn prima, wel wat warm.

Personeel vriendelijk,Ontbijt prima.

Alleen het dinner is veel te duur en te simpel, we werden bediend door Andrea die wel vriendelijk was maar niet te verstaan en ze probeerde het allemaal iets te.

De servetten op de schoot van de gasten leggen is niet van deze tijd, er werden dan ook blikken van verstandhouding gewisseld.

Drinken:glazen half vol, dat is echt te zielig voor woorden.

We hebben de rest van het verblijf bij Luigi in Castle street( naast M&S) gegeten

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Banbury House in Banbury, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Banbury House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Banbury House scoort een 7.38 uit 10 op basis van 7 reviews.