Hotel March Bank

Hotel March Bank
March Bank

1 review over Hotel March Bank in het Nederlands

Een goed bewaard super geheim.

Motorblaadje, 17-9-2010

Het Marchbank hotel is een super gezellig klein hotel.

De eigenaar is tevens de kok hoewel het erg afgelegen lijkt stroomt het hotel in de avond vol met mensen die ver van te voren hebben geboekt voor het eten.

Wij aten wild, wilder dan normaal zelfs, het zag er (voor wij er aan begonnen) allemaal super verzorgd uit en het was tot in de perfectie klaargemaakt, niets was te gaar of te rauw, een echte topkok!

De inrichting heeft is in de sfeer van de jacht met vele antieke meubelstukken, de bar is erg gezellig.

De kamers zijn gezellig, en echt Engels dus iets gedateerd, maar dat is ook wel weer leuk.Iets minder geschikt voor gezinnen lijkt mij door de ligging, maar heel erg geschikt voor stelletjes of vriendengroepen.

Men doet alles om het de gasten naar de zin te maken, niets is te veel en er is veel persoonlijk contact en tijd voor een praatje. Wij kregen nog een route mee voor de volgende dag omdat de eigenaar ook zelf motor reed. Tot nu toe het best bewaarde geheim.

Gereisd met vrienden in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel March Bank in Scotch Dyke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel March Bank zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel March Bank scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.