Hotel Premier Inn Manchester City Centre

Hotel Premier Inn Manchester City Centre
Premier Inn Manchester City Centre
8,2

2 reviews over Hotel Premier Inn Manchester City Centre in het Nederlands

Lekker centraal, prima ontbijt, grote familiekamer

Miek, 22-7-2017

Wij hadden een megagrote familiekamer met twee aparte bedden voor de kids (eenpersoonsbed en een uitklapbed). Dat was wel relaxt. Wij hadden inclusief ontbijt geboekt; ruime keus uit baked beans, worstjes, bacon, wat je hoopt bij een Engels ontbijt.

De ligging was ideaal voor een stedentrip. Het hele centrum is eigenlijk beloopbaar vanaf het hotel, leuke pubs waar je prima 'pub food' kunt krijgen (kinderen worden

niet overal toegelaten!).

In Richmond Street zit trouwens een fantastische tea room in 'Alice in Wonderland-stijl, aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Nieuw, veilig, modern, stil

Domien, 19-12-2012

Dit hotel is nieuw, dat roken wij nog toen we de kamer binnenkwamen. De incheckprocedure is lekker modern, met een enorm touchscreen wordt je stap per stap begeleid om zelf eenvoudig in te checken. Het personeel hielp hierbij wel. Het gebouw is goed beveiligd, je moet enkele malen je sleutel (toegangskaart) gebruiken om in de gangen en uiteraard de kamer te raken. Het gebouw lijkt goed geïsoleerd, het was er alvast muisstil. Het hotel ligt rustig op 2 min. stappen van het station en een kleine 10 minuutjes stappen van het centrum (shopping Arndale etc.) Ontbijten kan perfect in de stad, een lekker stevig Brits ontbijt is overal te verkrijgen en meestal goedkoper dan in het hotel.
Gereisd met partner in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Manchester City Centre in Manchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Manchester City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Inn Manchester City Centre scoort een 8.22 uit 10 op basis van 2 reviews.