Hotel Premier Inn Manchester Airport

Hotel Premier Inn Manchester Airport
Premier Inn Manchester Airport
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Premier Inn Manchester Airport bij:

5 reviews over Hotel Premier Inn Manchester Airport in het Nederlands

Oké.

., 26-11-2013

Het Manchester Airport Premier Inn South is een aangenaam luchthavenhotel. De badkamers zijn in orde, de kamer zelf echt groot. Het ontbijt is goed.
Gereisd anders in november 2013

Praktisch luchthavenhotel.

., 19-6-2013

Het Manchester Airport Premier Inn South luchthavenhotel is erg comfortabel. De badkamers zijn goed, de kamer zelf vrij groot. Het ontbijt is goed.
Gereisd anders in juni 2013

Luchthavenhotel, helaas niet op loopafstand.

., 18-5-2013

Het Premier Inn Manchester Airport biedt dezelfde kwaliteit als alle andere Premier Inn hotels, waar we ooit al verbleven hebben. De kamers zijn ruim, goed ingericht & schoon, de badkamers zijn aangenaam (zeer goede douches, geen krachtdouche), beneden is er een kleine bar & een restaurant. Sommige dingen die je moet weten: Er zijn twee gebouwen die op enkele minuten afstand van elkaar liggen en je moet weten in welk gebouw je overnacht. Het is wel een luchthavenhotel, maar je geraakt er niet te voet. De taxi kost £6 en de pendelbus £3 (rijdt om de 30 minuten). Dat kennen we ook uit München, waar alleen het Kempinski de naam luchthavenhotel echt verdient en waar je naar de andere 'luchthavenhotels', zoals het NH een taxi moet nemen en dus ook nog een taxichauffeur moet vinden die de korte afstand wil doen. Zelf rijden is op de luchthaven van Manchester meer dan moeizaam - voor de parkeergarage van het hotel moet je betalen en de weg naar de luchthaven is heel slecht aangegeven. We vliegen vaak en zijn niet echt preuts als het aankomt op luchthavens. Desondanks gaan we akkoord met de campagne van de luchthaven van Manchester die de volgende slogans adverteert: 'We know we are not perfect', 'We are trying to improve' - dat zegt toch wel wat. Maar dat is de schuld van de lastige luchthaven en de autoverhuurbedrijven en niet van het hotel. De gasten in het Premier Inn Manchester Airport zijn grotendeels Engelsen, die 's nachts voor hun vlucht al in vakantiestemming zijn - wie dat wil, kan proberen hen bij te houden in het bierdrinken, maar je zal hoe dan ook het onderspit delven. Het is alleszins het bezichtigen waard.
Gereisd anders in mei 2013

Elegant hotel, maar ver van het gebeuren.

., 8-4-2013

Het hotel zelf is nog zeer nieuw en modern. Goed: de kamers zijn zeer ruim, ook in de badkamer is veel ruimte. Zeer uitgebreid, heerlijk ontbijt. Minpunten: het hotel is slecht te bereiken. Het ligt precies bij de 'vlakke zijde' van de luchthaven, weg van de terminals, openbaar vervoer tussen hotel en luchthaven bestaat er niet, lopen is ook bijna onmogelijk. Een soort mini-taxi kost 6 pond per persoon voor een enkeltje.
Gereisd anders in april 2013

Zeer nieuw, zeer schoon, zeer aanbevelenswaardig!

., 23-7-2012

Het hotel ligt wel iets verder van de terminals van de luchthaven van Manchester (en er is geen pendeldienst), maar toch is het hotel zeer schoon en is het personeel vriendelijk. De kamer is in ieder geval zeer schoon en in een zeer goede staat. Het bed is zeer comfortabel en er is een waterkoker met theezakjes en pakjes koffiepoeder. Er is geen minibar. De badkamer beschikt over een haardroger, een grote douche met zitplaats en een handdoekverwarmer. Conclusie: we hadden geen beter hotel voor 29 pond kunnen vinden!
Gereisd anders in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Manchester Airport in Manchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Manchester Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Inn Manchester Airport scoort een 7.57 uit 10 op basis van 5 reviews.