Hotel Hilton Manchester Airport ****

Hotel Hilton Manchester Airport
Hilton Manchester Airport
6,6

6 reviews over Hotel Hilton Manchester Airport in het Nederlands

Prima zakelijk hotel op goede locatie

JUGO, 27-3-2016

Locatie erg goed, kamers netjes, ontbijt mager, shuttle service naar vliegveld erg goed!
Gereisd zakelijk in maart 2016

Het is een Airport Hotel.

., 25-12-2013

Ik was er maar één nacht (stop-over), dus ik heb niet veel van het hotel gezien. Helaas luid door de Britse hotelgasten, het vliegtuiglawaai kon men niet horen.
Gereisd anders in december 2013

Mooi hotel met een goede ligging vlakbij de luchth

., 24-12-2013

Geweldig hotel voor een kort verblijf De roomservice is geweldig en het ontbijt en het bed waren ook goed. Alle gerechten waren warm en goed te genieten. Zeer aan te raden!
Gereisd anders in december 2013

Het Hilton op zijn best.

., 7-10-2013

Ik heb in het begin van oktober een nacht in het Hilton aan de luchthaven van Manchester overnacht, omdat ik een zeer vroege vlucht had en niet de hele stad door naar de luchthaven wou. Te voet is het maximum vijf minuten van terminal 1 naar het hotel, maar er wordt ook een gratis pendelbus aangeboden. Op voorhand had ik het hotel via een email geïnformeerd dat ik eventueel redelijk laat ging aankomen en ze hebben heel snel en vriendelijk geantwoord met een paar tips. Bij mijn aankomst in het hotel kreeg ik bij het inchecken een verjaardagskaart met de beste wensen van het hotel en wensten ze me veel plezier bij het concert (waarvoor ik in Manchester was). Dat heeft me totaal verrast. De kamer was groot genoeg, ik had een tweepersoonskamer voor mezelf. Ondanks de nabijheid van de luchthaven, hoor je er geen vliegtuigen of treinen van het nabijgelegen station. 's Avonds na het concert heb ik in de hotelbar nog een biertje gedronken, de prijzen waren redelijk, het bier lekker en de sfeer geweldig. Ik zou niet mijn vakantie doorbrengen in het hotel, maar voor een overnachting van één tot drie dagen is het ideaal, prima gelegen en de service is van eerste klasse.
Gereisd anders in oktober 2013

Prima voor een stedentrip.

., 15-9-2013

Gunstige verkeersligging - 5 minuten met de pendelbus van de terminal (je kan ook te voet gaan, als je moedig genoeg bent om de straat over te steken), van de terminal ben je ook in 20 minuten in het centrum. Een auto is eigenlijk overbodig... De kamer was goed, hoewel het uitzicht op de achtertuin niet één van de vriendelijkste was. Maar wel schoon en netjes, je staat toch niet urenlang voor het raam. Het ontbijt heeft ons gesmaakt, het restaurant hebben we niet geprobeerd, omdat de avonden in de stad gevarieerder waren.
Gereisd anders in september 2013

Het hotel is gericht op zakenreizigers.

., 26-3-2013

Dit hotel is vanwege de nabijheid van de luchthaven op zakenreizigers gericht. Het is onvoldoende voor een gezinsvakantie en ook zeer ver verwijderd van het centrum van Manchester. Er is een gebrek aan sportaanbiedingen. De fitnessruimte is ongeveer 30 m2 groot en daar bevinden zich slechts een paar sporttoestellen. Meestal zijn deze steeds bezet.
Gereisd anders in maart 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton Manchester Airport bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Manchester Airport in Manchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Manchester Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Manchester Airport scoort een 6.57 uit 10 op basis van 6 reviews.