7,9

4 reviews over Hotel The Liner in het Nederlands

Leuk hotel bij station en centrum

marion_eenink, 9-5-2015

Net hotel op enkele minuten lopen van Liverpool Lime station. Perfecte locatie om de stad te gaan bekijken. Schoon en net hotel. Heerlijk ontbijtbuffet. Als we nog eens naar Liverpool gaan, komen we hier zeker weer terug.
Gereisd familie in mei 2015

Prima hotel voor paar nachten

martin bruchner, 22-1-2014

Hotel The Liner ligt aan rand van het centrum op loopafstand van het grote winkelcentrum. Inrichting is erg leuk (als je er van houdt), kamers zijn wat aan de krappe kant (ik had kamer 360) maar wel keurig schoon met minibar en koffie en thee faciliteiten. Kamers zijn wel gehorig!

Restaurant en bar zijn niet erg groot en daardoor snel vol. Maar meer dan voldoende pubs in de directe omgeving dus geen enkel probleem.

Personeel erg vriendelijk. Ontbijt typisch Engels maar verder prima.

Hotel is met openbaar vervoer goed te bereiken, station (Lime Street) ligt naast de deur en groot busstation op 5 minuten lopen. Hotel is aan te bevelen voor een kort verblijf in Liverpool.

Gereisd met partner in januari 2014

Goed hotel, goede service, prima ontbijt

Marieken, 6-8-2012

Gekozen vanwege de ligging vlakbij Empire Theatre, mooi hotel met een leuk nautisch thema. Wel een aantal vlekken op de vloer in de slaapkamer en problemen met de internetconnectie. Echter toen ik dit ging melden stonden er meteen 2 managers in de kamer om alles vast te stellen en ze zijn erg met ons internetprobleem bezig geweest, met mijn laptop op wandel gegaan en tot de conclusie gekomen dat onze kamer op een blindspot lag, waar de connectie minder goed was, maar in de gang was de connectie al veel beter. Voelde me als klant dus wel ernstig genomen met mijn problemen. Het restaurant serveert lekker eten en het ontbijt was echt goed. Een ruime private parking die gratis is voor klanten en waar altijd voldoende plaats is. Altijd vriendelijke receptie. Koffie thee, badproducten...Goed!
Gereisd familie in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Liner*** bij :

Comfortabel hotel, dicht bij treinstation.

Ria Hunting, 28-4-2011

Hotel de Liner ligt in een rustige straat, achter het Lime station. Het winkelgebied bereik je in minder dan 10 min. lopen en de Albert Dock in 20 min.

De kamers zijn netjes en verzorgd en het ontbijt is uitgebreid en goed. Het personeel is vriendelijk. Er zijn koffie-en theezetvoorzieningen op de kamer. Je kunt er ook dineren.

Prima hotel voor een weekendje Liverpool.

Gereisd met partner in april 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Liner*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Liner in Liverpool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Liner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Liner scoort een 7.85 uit 10 op basis van 5 reviews.