Hotel Feathers ***

8,2

4 reviews over Hotel Feathers in het Nederlands

Hotel was te doen

Quimbe, 22-5-2016

Kamer was schoon. Wel een beetje klein en achteraf in ons geval.

Mensen bij de receptie waren goed en snel, douche was koud en die was bij terugkomst 's avonds in hotel, weer prima in orde. Aankleding was beetje ouderwets.

Hotel ligt dicht bij centrum van Liverpool. In 10 minuten lopen sta je bij de winkelcentra, nog eens 10 minuten bij Albert Dock, waar Beatles museum is. Ook vlakbij 2 grote kerken, waarvan Liverpool Cathedral de 4 na grootste ter wereld is. Kijk ook eens op de toren, van waaruit je mooi uitzicht hebt over vooral groene omgeving van Liverpool.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Claustrofobisch

Esther, 21-6-2010

De kamer was claustrofobisch klein, ik kon nauwelijks mijn tas kwijt. Er hing een ontzettende rioollucht die uit de badkamer kwam, flink spoelen met water hielp nauwelijks. Geen dekbedden, maar lakens met dekens. Personeel was onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Het ontbijt was wel goed, maar dit hotel vind ik een absolute afrader.
Gereisd alleenreizend in maart 2009

Suzanne, 17-5-2008

De service in het hotel en het ontbijt waren uitstekend, helaas was onze kamer erg klein en gehorig. Ligging is prima, in 5 minuten lopen ben je midden in het centrum.
Gereisd met partner in mei 2008

Steve , 10-4-2008

Goed hotel met enorm goede ligging dichtbij het stadscentrum, zeer goed ontbijt. Niet voor mensen met claustrofobie, nauwe gangen met kleine kamers. Positief punt is ook de afgesloten bewaakte parking.
Gereisd met vrienden in april 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Feathers bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Feathers in Liverpool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Feathers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Feathers scoort een 8.22 uit 10 op basis van 4 reviews.