5,6

12 reviews over Hotel Britannia Adelphi in het Nederlands

?

Goede locatie, hotel verouderd

Arne, 21-5-2012

Hotel ligt in het centrum van de stad en op een perfecte locatie. Bus vanaf het vliegveld stopt op Lime Street (2 min. lopen naar hotel). Schitterend gebouw, helaas behoorlijk verouderd en gedateerd van binnen. Het zal ooit een heel mooi en luxe hotel zijn geweest, maar die dagen liggen ver achter ons. De publieke ruimtes waren wel imposant en netjes. Aardig en behulpzaam personeel.

Als je naar Liverpool komt om de stad te bezoeken en veelal buiten de deur bent, dan is dit hotel ideaal. Ben je van plan meer tijd door te brengen in je hotelkamer, dan is dit niet wat je zoekt.

Gereisd met partner in mei 2012

Verouderd

Arjan, 17-11-2011

Kamers zijn afgeleefd en verouderd. Wel mooie engelse sfeer en leuke pub.
Gereisd met partner in januari 2009

Dit is het niet

paulpoel, 17-8-2011

Het enige voordeel is de ligging, midden in het centrum van Liverpool, het meest smerige wat ik heb meegemaakt is dat er vloerbedekking in de badkamer ligt!

Veel te prijzig voor wat je krijgt.

Gereisd met vrienden in december 2008

Middelmatig hotel

henk, 3-8-2011

De buitenkant is mooi, maar de kamers zijn gedateerd. Service kan beter (ze vergaten er een paar keer de bedden op te maken.) Op een zaterdagavond was er een huwelijksfeest in het hotel en konden we in ons bed dansen van het lawaai. Oordopjes meenemen is dus aangewezen.

Naar prijs/kwaliteitverhouding toe is er zeker beter te vinden in Liverpool. (Wij kunnen het weten, want mijn dochter moest een eindwerk maken over het toerisme in Liverpool. Naar aanleiding hiervan heeft zij verschillende hotels bezocht in de stad.)

Liverpool zelf is overigens een supermooie stad. Een absolute aanrader !! We waren er 6 dagen en hadden er bijna nog tijd te kort om alles te zien.

Gereisd familie in juli 2011

Typisch Engels

Ivo, 17-7-2011

Prachtige ligging dichtbij het Centrum van Liverpool. Het gebouw ziet er van de buitenkant prachtig uit en ook de entree is top. Alleen het schept te hoge verwachtingen voor de kamers. Typisch engels. Oud, statig maar een beetje vervallen. Wel mooie ruime kamers, maar het deed allemaal net niet aan.
Gereisd met vrienden in april 2011

Zeer slechte prijs/kwaliteitverhouding

Frank Jansen, 23-8-2009

Kamer was slecht, rook muf, raam kon niet open, lampen deden het niet op 1 schemerlampje na. Veel lawaai 's nachts van dichtslaande deuren en andere gasten. Ook 2 keer loos brandalarm, om half 6 en half 7 's nachts. Service aan de balie was slecht, onvriendelijk. Boeken aan de balie was 40 pond duurder dan via internet. Lift deed het niet goed.
Gereisd met partner in augustus 2009

Prachtig gebouw, uitstekende ligging

femke, 19-6-2009

Ligging is echt geweldig als je voor een city trip naar Liverpool gaat. Hotel zelf is ook erg mooi, oud engelse sfeer. Jammer dat personeel niet wat vriendelijker is, dat zou het 'af' maken.
Gereisd familie in juni 2009

mooi en sfeervol hotel

willeke spanjersbergh, 9-5-2009

onwijs leuk hotel erg oud maar heel mooi ligging is geweldig engels ontbijt dat was smullen liverpool is de moeite waard ga zeker terug en dan ook in dit hoel.
Gereisd met partner in mei 2009

Puur genieten van de Engelse grandeur

jose kattenberg, 22-9-2008

Een oud statig Hotel. Als je van Engelse grandeur houdt is dit een perfect hotel. Lange gangen, statige trappen, prachtige plafonds, mooie kamers. Echt geweldig! Ook het ontbijt was perfect in een schitterende ambiance
Gereisd met partner in september 2008

Dolieslager, 27-5-2008

Ik begrijp echt niets van de beoordelingen hierboven. Wij zijn in April 2008 in dit hotel geweest. We vonden het geweldig; het heeft echt de oude Engelse grandeur! Je moet je natuurlijk wel inleven in de tijd waarin het gebouwd is. Prachtige grote ouderwetse foyer, overal oude kroonluchters. De kamers zijn oud maar mooi oud Engels en er was bij ons niets kapot en ruim genoeg. Ontbijt was ook erg uitgebreid en lekker. Wij gaan altijd op vakantie om iets anders te zien en te ervaren en daar droeg dit hotel echt aan bij! Tja, als je het prettig vind om bij de receptie te moeten vragen in welk land je bent omdat de hotelketen er overal hetzelde uitziet kun je inderdaad beter naar een Holiday Inn gaan. Wij hebben in ieder geval genoten, ook van de ideale ligging t.o.v. het centrum en gaan zeker nog eens terug aangezien we nog niet alles van Liverpool gezien hebben.
Gereisd met partner in april 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Britannia Adelphi*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Britannia Adelphi in Liverpool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Britannia Adelphi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Britannia Adelphi scoort een 5.55 uit 10 op basis van 12 reviews.