Hotel Grosvenor Pulford ***

Hotel Grosvenor Pulford
Grosvenor Pulford

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grosvenor Pulford bij:

1 review over Hotel Grosvenor Pulford in het Nederlands

mooi gelegen hotel

paterlo, 9-7-2011

Wij hebben in dit hotel verbleven omdat we een prijs hadden gewonnen! Ik heb dus geen idee of de kosten de lading dekken. Ik vond het een mooi hotel, de kamers zijn niet enorm groot, maar hebben wel een tv en er is gelegenheid om een kopje koffie/thee te zetten op de kamer met een lekker koekje erbij. Het ontbijtbuffet was prima. Wij hebben ook gegeten in het hotel, het was prima, maar wel erg vet, dat schijnt typisch Engels te zijn... We werden erg netjes geholpen bij de receptie, kaartjes voor de vlakbij (20 min.) gelegen Zoo zijn er direct te koop en het is ook mogelijk om een klein bedrag (30 pond) cash op te nemen bij de receptie. Het hotel heeft een mooi zwembad en zelfs een spa. Kinderen worden op bepaalde tijden geweerd uit het zwembad (staat duidelijk aangegeven) om de spa-gangers ook hun rust te gunnen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grosvenor Pulford in Chester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grosvenor Pulford zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grosvenor Pulford scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.