Vakantiehuis Woodend Cottages ***

Woodend Cottages

1 review over Vakantiehuis Woodend Cottages in het Nederlands

Prachtige locatie voor rustzoekers

r_rewijk, 8-7-2012

erg leuke vakantiewoning voor twee personen. het gaat hier om een een gerestaureerde boerderij met daarbij een vijftal mooi opgeknapte vakantiewoningen. wij zaten in 'The Buttery' en waren de derde huurders en alles was dus nog als nieuw. let op! het is allemaal vrij klein en douchen in bad kan niet staand. inrichting was meer dan voldoende voor ons. het is niet heel erg luxe maar zeer zeker de moeite waard om als uitvalsbasis te dienen voor prachtige wandelingen. wat ik van de andere vakantiewoningen heb gezien zag er goed uit. eigenaren wonen boven de slaapkamer maar op wat krakende vloerplanken na heeft dit geen overlast opgeleverd. uitzicht vanaf 'terrasje' is schitterend. onze hond heeft zich in het Lake District ook prima vermaakt.
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Woodend Cottages in Broughton in Furness, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Woodend Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Woodend Cottages scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.