Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lindeth Howe bij :

1 review over Hotel Lindeth Howe in het Nederlands

Sfeervol, prachtig gelegen vlakbij Lake Windermere

Fam. Middel, 27-9-2010

Het hotel is een voormalig vakantiehuis van Beatrix Potter, wij snappen waarom. Het meer is vlakbij, het uitzicht mooi en lieflijk. Vanuit het hotel zijn de bezienswaardigheden van het Lakedistrict goed te bereiken. Ons viel op dat we de enige Hollanders waren. Ook wel eens leuk, geen landgenoten om je heen.

Het eten is voor Engelse begrippen erg goed. Let wel, we hebben het hier over Engelse begrippen en volgens die normen is dit echt top of the bill. De bediening is correct en vriendelijk.

De reis er naartoe is met de auto vanuit Newcastle een fluitje van een cent. Aanrijden deden wij via Durham en dan verder naar het zuiden door de Yorkshire Dales (al een belevenis op zich). De terugweg namen we de kortste route. Dwars door de Pennines. De TomTom gaf 3 uur aan voor de 150 kilometer. Tel daar maar een uurtje bij want die route is zo mooi en rustig dat je automatisch rustig gaat rijden om te genieten van de vergezichten.

Volgend jaar weer, dan gaan we wel een paar nachten langer.

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindeth Howe in Bowness On Windermere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindeth Howe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lindeth Howe scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.