Hotel Swallow Imperial **

Hotel Swallow Imperial
Swallow Imperial

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Swallow Imperial bij:

1 review over Hotel Swallow Imperial in het Nederlands

Verschrikkelijk hotel!

Sharon, 18-7-2012

Wij deden een rondreis van Gallia, Noord-Engeland-Schotland. Helaas mochten we de hotels niet zelf uitkiezen, maar hadden er niet echt een probleem mee. MAAR dit was buiten dit hotel gerekend. Verschrikkelijk! Kamers onverzorgd, overloop tussen badkamer en kamer vastgeplakt met tape, onverzorgd ontbijt, buitenkant hotel zegt al genoeg. Ramen gebroken. Vuil! Kies dit hotel nooit! Is zelfs geen 1 ster waard! Gelukkig moesten we hier maar 1 nacht verblijven, gezien het eens rondreis was!

De inkom van het hotel zegt ook al genoeg. Liften en liftknoppen die maar half werken. Ik kan zo blijven doorgaan! Nog nooit meegemaakt!

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swallow Imperial in Newcastle Upon Tyne , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swallow Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Swallow Imperial scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.