Hotel Rooms Inn

Rooms Inn

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rooms Inn bij:

1 review over Hotel Rooms Inn in het Nederlands

Gezien de prijs prima hotel.

Elise, 14-9-2013

Voordeel:

schone, nette kamers (we hadden superior kamer), modern uitziend hotel. Het is wel alleen een hotel om alleen in te slapen en mogelijk te ontbijten, maar verder zijn er geen faciliteiten...

Ontbijt was zelfbediening (hadden toast, verpakte croissantjes, heerlijke verpakte muffins, koffie/thee/chocolademelk/jus/appelsap ed), alleen geen verse broodjes. Heeft ons op zich niet gestoord.

10 minuten lopen van het Centraal Station, max 20 minuten lopen naar Eldon Square (volgende keer zou ik zelf wel een hotel dichter bij het centrum kiezen, maar prijs technisch qua locatie was het prima en was ik blij dat we voor dit hotel hadden gekozen omdat het hotel voor deze prijs ook echt schoon was!).

Nadeel:

geen bagageopslag, dus moesten met onze koffers naar het centrum lopen omdat alleen daar bagageopslag was!

Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rooms Inn in Newcastle Upon Tyne , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rooms Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rooms Inn scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.