Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Premier Apartments Newcastle**** bij :

1 review over Hotel Premier Apartments Newcastle in het Nederlands

Fantastisch verblijf

2451223, 23-1-2014

Wij gaan graag rond december, januari naar England. Deze appartment is ruim (wij zijn beide keren in een 2 slaapkamer appartement geweest). Alles is aanwezig dat je in een appartment verwacht. Je bent midden in de stad en dicht bij het station. Perfect voor winkel bezoeken en natuurlijk zakelijk bezoek. Wij hebben geen kleine kinderen maar in deze appartmenten zou dat ook geen probleem zijn. Een aanraader dus.
    Gereisd met partner in december 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Apartments Newcastle in Newcastle Upon Tyne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Apartments Newcastle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Apartments Newcastle scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.