Vakantiepark Landal Kielder Waterside ***

Landal Kielder Waterside
7,9

• Activiteiten9,0
  • Onderkomen6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Landal Kielder Waterside bij:

10 reviews over Vakantiepark Landal Kielder Waterside in het Nederlands

Meer rust en prachtige natuur kun je niet hebben

Erik, 21-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Prachtig park in een prachtige omgeving. We hadden een luxe chalet geboekt. Veel groter was die dan we hadden verwacht en enorm luxe. Niet alleen vaatwasser en wasmachine maar ook douche in de ouderslaapkamer en buiten een : ruime hottub. Personeel is super klantvriendelijk. Het is een klein park en personeel geeft iedere gast heel veel aandacht. de omgeving is prachtig! Enorm veel vogels op en rond het park.. Mooie wandelroutes en goed om te fietsen (electrisch rijden is wel handig..). Het Go active programma is leuk voor de kinderen. Er is veel te doen op het park. Goede prijs-kwaliteit in het restaurant.

In de omgeving bezocht: Alnwick castle: prachtig kasteel waar ook veel van de Harry Potter films zijn opgenomen en een dagtrip naar Edinburgh was prachtig en goed te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Irene, 23-6-2017
  • Onderkomen4

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.Omgeving is prachtig, wel erg achteraf, niet in de buurt van een stad. Het huisje was erg donker en ouderwets met donkere meubels.

De keuken was prima, op de te grote borden na, die niet in het keukenkastje en de vaatwasser paste. De eettafel is te klein voor 5 stoelen. Het was een huisje voor 5 personen, maar het is te klein voor 5 personen. De bedden zijn erg slecht, een matras met ijzeren veren, die je voelt als je op het matras ligt. De badkamer is aan de kleine kant, je kunt niet recht op het toilet zitten, dat past niet. Maar het vervelendste is dat je geen bereik hebt met je mobiel. Er was wel een telefoon waarmee je kon bellen, maar om zelf gebeld te worden moest je familie via de receptie bellen. De dichtbijzijnde pinautomaat is in Bellingham, de automaat rekent veel kosten, ongeveer 30 euro bij een opname van 250 pond. Je kreeg geen bonnetje en ook op de bankafschrift staan geen exacte gegevens. De wegen in Noord Engeland zijn erg slecht en er wordt regelmatig door vrachtauto's te hard gereden.

Gereisd met partner in mei 2017

Mooi park midden in de natuur

Erna, 12-9-2013

Het park is heel netjes en alles is heel goed onderhouden, heel erg prettig. De lodge was ook prima, ruim, netjes en schoon. Enige minpuntje is de kleine badkamer met douche. We hadden ook een grote badkamer, maar daar was alleen een bad. We hadden geweldig uitzicht over het meer. Het park ligt aan het meer in de natuur. Het dichtstbijzijnde dorpje (supermarkt) was wel een kwartier/half uur rijden. De omgeving is prachtig glooiend. Het restaurant is typisch Engels en de bediening is vriendelijk. Voor de kinderen was er een (klein) zwembad en genoeg ruimte op het park.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Fantastisch gelegen kleinschalig bungalow park

Henk, 27-5-2011

Dit kleinschalig bungalowpark ligt midden in het natuurgebied van Kielder. Onze lodge had een fantastisch uitzicht op het meer. De lodges waren zeer mooi en van alle luxe voorzien, bv beide slaapkamers een eigen badkamer. Ook de keuken was van alle gemakken voorzien!

Het park is klein maar heeft voor kinderen diverse speeltuinen voor elke leeftijd. Het zwembad is klein maar voldoet.

Het restaurant is sfeervol met een redelijke kaart, maar zeker geen vreetschuur, wel typische Engelse maaltijden.

Wij hebben heerlijk kunnen hardlopen langs het meer.

Voor uitstapjes heb je wel de auto nodig, maar in het mooie Engelse landschap is dat zeker geen straf.

Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Prima uithoek

Ad de Wit, 8-9-2010

Dit park ligt in de middle of nowhere, dicht bij de Schotse grens. De dichtsbijzijnde supermarkt (waar je goed kunt inkopen) is de Tesco, 40 kilometer verderop. Als je je op die "eenzaamheid" instelt, heb je een fantastische vakantie. Ons huisje had oa een vrieskast en vaatwasser, en heel veel ruimte. We hadden de fietsen mee. Een rondje rond het meer is "maar" 40 kilometer. Trek er een dag voor uit wat het gaat op en neer. Engelsen wandelen eerst, vervolgens komt er een pad, en vervolgens asfalteren ze het en noemen het een fietspand. Met alle ups en downs. Voor liefhebbers van rust is het een super plek. Het zwembad is niet groot, je moet "reserveren" en dat gaat typisch engels, strict and in order. Kortom, niet spontaan verzinnen om te gaan zwemmen. Het restaurantie is leuk (type vakantievreetschuur). Reserveren is een pre, want dan zit je aan het raam met mooi uitzicht. Kortom, we hebben er met 4 man een leuke vakantie gehad.

Tip: Hou je van vissen en heb je vrienden...boeken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Heerlijke plek in prachtige omgeving

W. Vrij, 14-8-2010

We hebben het prima naar ons zin gehad in Kielder Lodges at Leaplish Waterside Park in Kielder. Je moet van de natuur houden en van rust, maar daar kwamen wij voor. Vanuit ieder huisje heb je vrij uitzicht (je kijkt dus niet bij de buren binnen). Voor boodschappen e.d. moet je wel even rijden. De mensen van het park zijn erg relaxed. Onze kinderen hebben genoten van de speeltoestellen, het zwembad en de dieren: de konijnen en vinken dartelen rondom de huisjes.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Fijn huisje in een prachtige omgeving

familie Stuijt, 26-7-2010

De service van het park is zeer klantvriendelijk. Voor mountainbiken is de omgeving zeer geschikt.

Lieflijke omgeving met vriendelijke mensen.

De leuke dorpjes of stadjes liggen op een half uur rijden van het park.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

gelegen in prachtige omgeving

Ilonka, 25-8-2009

prachtige, rusige omgeving. Huisjes zijn prima uitgerust.

De supermarkt zit 20 minuten verderop.

Restaurant is prima.

Zwembad klein, maar voldoet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

MOuntainbiking was geweldig...maar verder;-(

Andre, 8-6-2009

In Mei 2009 naat Leaplish en Kielder geweest om te Mountainbiken op de nieuw aangelegde routes aldaar. Vanaf Leaplish lodge 5 kilometer naar start routes, dat was dus prima. Alle inwoners die ik heb gezien waren friendly en behulpzaam. De routes waren GEWELDIG! Na het fietsen, fiets schoonmaken en douchen (in een zeer royaal voorziene lodge) was er in Kielder e.o. echter niks te beleven. 3 Avonden in de week gaat het restaurant dicht om 17.30uur, en dan stapten wij net van de fiets af.

Kortweg: Biken top, de rest matig.

Zwembad: Niet geprobeert

Gereisd met partner in mei 2009

Bert, 17-8-2007

Wij zijn in augustus 2007 geweest met 2 kleine kinderen (6 mnd en 2 1/2 jr). Het is een mooi rustig park gelegen in een schitterende omgeving. er is speeltuin en een zwembad. Je kan op en om het park heerlijk wandelen en er is een roofvogelcentrum. De huisjes zijn van alle luxe voorzien en doen knus aan.

Voor een drankje of een snack kan je lekker eten in het restaurant. Het is de moeite waard.

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Kielder Waterside in Kielder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Kielder Waterside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Kielder Waterside scoort een 7.88 uit 10 op basis van 10 reviews.