Hotel Walworth Castle

Hotel Walworth Castle
Walworth Castle
5,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Walworth Castle bij:

2 reviews over Hotel Walworth Castle in het Nederlands

Een tegenvaller!

Jana, 3-9-2010

Bij aankomst kregen we een hele kleine kamer in het kasteel, ben toen direct om een andere kamer gaan vragen, maar dat kon pas na 2 dagen. De reden was dat er dat weekend zowel op zaterdag als op zondag een bruiloft gevierd werd, met alle overlast (muziek en gasten) van dien. De receptioniste, een oudere vrouw, was niet echt vriendelijk. Uiteindelijk hebben we nog 2 nachten in een betere kamer geslapen, maar wel met uitzicht op een rommelig plaatsje. Het engelse ontbijt is goed en ook in the pub kun je s' avonds lekker eten. Verder ligt het 5 km van Darlington met verder niets in de buurt waar je naartoe kunt lopen. Jammer, we hadden er meer van verwacht.
Gereisd met partner in augustus 2010

Mooie buitenkant, binnenkant is erg mager.

D. Holla, 30-8-2010

Wij sliepen in de zijvleugel. De kamers zijn erg klein. Geen kledingkast. Zeer gehorig, moesten oordopjes in omdat de buurman lag te snurken.Personeelskamer zat op de zelfde gang, zeer goed hoorbaar 's morgens om 7:00 ging de deur vaak open en dicht. Zeer weinig water uit de douche, hier kan volgens de klusjesman niets aangedaan worden.

Ontbijt is echt engels, dus geen kaas of vleeswaren of broodjes.

Eten in restaurant en Farmers Bar is goed.

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Walworth Castle in Darlington, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Walworth Castle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Walworth Castle scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.