Camping Haggerston Castle Holiday Park *****

Camping Haggerston Castle Holiday Park
Haggerston Castle Holiday Park
5,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Haggerston Castle Holiday Park bij:

27 reviews over Camping Haggerston Castle Holiday Park in het Nederlands

Dubbel maar nooit meer

fenismits, 12-8-2017

De eerste caravan die we kregen toegewezen was verschrikkelijk. Apparatuur kapot en ontzettend smerig (stukken pizza tussen de kussens van de bank en er waren, door de geur overduidelijk, honden in geweest). We zijn teruggegaan naar de receptie en de volgende dag zouden de problemen worden opgelost. 's Avonds bleek een van de vorige gasten in bed geplast te hebben, dus konden we niet naar bed. Kon niet direct opgelost worden. De volgende dag direct naar de receptie en pas na zeer sterk aandringen bleek een andere caravan vrij. Die was ruim en schoon, maar de ervaring van de eerste heeft bij mij wel een 'trauma' achtergelaten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

fantastische accommodatie prima uitvalsbasis

klaas, 5-8-2017

mobilhome was ruim van opzet met een kleine overkapping waarbij je genoeg privacy had met de auto naast mobilhome incheck ging erg snel ondanks de enorme drukte (vele Engelsen hadden vakantie) kregen we snel de sleutel van ons mobilhome genoeg op de camping te doen oneindig veel rijen met gamekasten naast elkaar waar je op hartenlust op kan spelen ook aan de inwendige mens is gedacht pizza, een fish & chips afhaalpunt en een hamburgertent.Omgeving nodigt uit om mooie tochten te maken bv naar Alnwick Castle (harry), Bamburgh castle, stadje Berwick-upon-Tweed zelf is ook een aanrader Holy Island als je er kan komen let hierbij op de getijden en natuurlijk Edingburg in Schotland goed te doen met eigen auto nadeel op de camping de vele drempels naar je mobilhome toe voor de rest een fantastische weekje gehad ondanks het slechte weer.
Gereisd met partner in juni 2017

Niet onze vakantie....

Lammertsma, 5-8-2017

Wanneer je van compleet georganiseerd toerisme houdt waar veel mogelijkheden zijn voor animatie en gokken zit je hier goed. Winkelassortiment nauwelijks meer dan snacks chips en souvenirs, eetgelegenheden grotendeels fastfood. Groot en massaaal. Stacaravan prachtig en ruim.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Typisch Engels park

Madelon Lammertsma, 29-7-2017

Groot en massaal. Heel veel Engelsen. Heel veel herrie. Geel veel ruimte gespendeerd aan de gokhal. WiFi slecht.

Stacaravan was prachtig, ruim en schoon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima uitvalsbasis maar matig verblijf

Gerdjan, 17-8-2014

Camping Haggerston Castle vakantiepark is een zeer groot park met moderne stacaravans (ruime zit/woonkamer, geen stoelen om buiten te zitten). Het is een prima uitvalsbasis voor uitstapjes, zoals naar Alnwick Castle (Zweinstein), Berwick upon Tweed, Farn Islands (vogels en zeehonden) en Holy Island. Voor verblijf is het minder geschikt. Wel een grote gokhal waar zelfs de allerjongsten met echt geld mogen gokken, maar kleine overdekte zwembaden een slecht gesorteerde winkel (drank en snoep) en grote afstanden (1100 m naar voorzieningen als restaurant en Wifi).
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Zeer grote stacaravan camping

HugotheB, 16-4-2014

enorm veel stacaravans op verschillende terreinen. Stacaravan was oké. De plek op de camping was ook prima. Grote gokhal, veel voorzieningen, binnenzwembad, supermarkt. Alles is massaal. De omgeving is zeker de moeite waard, Edinburgh is goed te bereizen. Holy island is prachtig en uiteraard het Harry Potter kasteel in Alnwick. Je kan vanaf de camping naar de zee wandelen, al lijkt niemand dat daar te doen. Bij de mooie kliffen van st Abb's Head (Schotland) kan je papagaaiduikers spotten
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Iets anders dan anders...

Bianca Terlouw, 12-5-2013

Ik had me voorbereid na beoordelingen op Zoover, maar die kloppen grotendeels wel. Vrouwen in leggings, mannen in trainingsbroek, grote gokhal met harde muziek (maar wat was het leuk om weer eens met pennies als een soort kwartjesautomaat van vroeger te gokken), Wij zaten op zich wel op een mooi stukje. Caravan leek heel super. Kwalitatief en qua ruimte was het wat minder. Pannen niet zo goed, afwasmachine was wat gammel enz. Dekbed op 2 persdekbed was erg smal zodat je steeds liep te trekken met zn tweeën. Park was verder wel keurig onderhouden. Al met al was het een grappige ervaring. Genoeg te zien! Leuk mensen kijken. Zwembad was wel leuk. De lat lag wat hoger, omdat we rond getrokken hadden en de vorige accomodaties waren heel goed. Omgeving hier is geweldig! Alnwick castle, Bamburgh castle, stadje Berwick-upon-Tweed zelf ook heel leuk. Leuk plaatsje met mooie bruggen en een leuke route om erom heen te lopen. Ik denk niet dat we hier nog eens terug komen.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Typisch engels denk ik?

Albert en Elles, 24-8-2012

Wij vonden het erg grappig om dit een keer hebben meegemaakt. Je wordt ontvangen bij de receptie met keiharde muziek. In het centrum is een GIGA gokhal, waar het bloedjeheet is. Een Burgerking, een restaurant met wifi en nog een fish & chips afhaalpunt. Idd veel slechtgeklede engelsen. Stacaravan was erg luxe, met zelfs 2 badkamers en een wasmachine! Maar goed wij kwamen ook niet voor het park, maar voor de omgeving. En die is echt prachtig! Het Bamburgh kasteel, Farne Islands, Holy Island allemaal sper. Ook zijj wij naar St. Abbs in Schotland geweest. Prachtig!
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Drukke, grote camping. Ideaal als slaapplaats.

wendydeklerk, 21-8-2012

Deze camping is erg groot en massaal en zoals ik al eerder gelezen had in Engelse stijl. Voordat je bij het zwembad en restaurant bent moet je door een lawaaierige gokhal. Als je dit voor lief neemt dan is de kwaliteit van het eten in het restaurant goed en gratis wifi.

Het zwembad is een grote chloorbak. Deze camping is onderdeel van de Potter & Potter reis van TourOperator. De locatie van de camping is prima en de staat van de caravan ook. Een goede uitvalbasis om een hoop mooi dingen te zien in de omgeving.

Op de camping is een goed gesorteerde supermarkt met verse broodjes. In het dorp zelf zijn diverse supermarkten waar alles te krijgen is wat je nodig hebt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Dit nooit meer

Anton Leeuwenhoek, 18-8-2012

Deze camping zou een gezinscamping moeten zijn. Althans als je je kinderen het voobeeld van gokken, drinken en onfatsoenlijk geklede dames (dan druk ik me nog netjes uit) wilt geven, dan moet je op deze camping zijn. Het zwembad is dusdanig gechloreerd dat je spontaan geheel ontsmet bent en je badkleding gebleekt.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Haggerston Castle Holiday Park in Berwick Upon Tweed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Haggerston Castle Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Haggerston Castle Holiday Park scoort een 5.92 uit 10 op basis van 28 reviews.