Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Lyndale Guest House in het Nederlands

Super plek

Johan-Jose, 29-12-2012

We hebben het hier het hier reuze naar onze zin gehad. Erg warme ontvangst en super gastvrij. Kamer en badkamer zijn erg netjes en schoon. Ze hebben bij de ingang slofjes staan in allerlei maten die je in het huis moet dragen. Verder hebben ze een deal met het Riverdale Hotel dat de gasten die in het B&B logeren gratis gebruik kunnen maken van het zwembad en de sauna in het hotel.

Het ontbijt was heeeeeel erg uitgebreid. Er lag een menu op tafel waar al van alles op stond. Daarnaast kwam de eigenaar nog eens vertellen wat er voor de rest nog allemaal besteld kon worden.

Voor we weer weg gingen gaven we aan dat we nog eerst een wandeling wilden maken in de buurt. We konden de bagage laten staan en voordat we met de motoren verder gingen konden we ons bij hun weer omkleden.

Al met al houden we goede herinneringen over aan ons verblijf en raden we deze B&B dan ook zeker aan bij anderen!!

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Lyndale Guest House in Bellingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Lyndale Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Lyndale Guest House scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.