Hotel Old Government House *****

Hotel Old Government House
Old Government House

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Old Government House bij:

1 review over Hotel Old Government House in het Nederlands

Fantastisch 5* hotel vlak bij de high street.

Ingrid, 24-7-2011

Erg vriendelijk personeel, niks is ze te veel. Eten was erg lekker en in het exclusieve Governors restaurant uitmuntend. Heerlijke spa-fasciliteiten en de fitness ruimte was ook prima. We hebben genoten van iedere minuut, van begin tot eind. Prima uitvalsbasis om alles wat St. Peter Port te bieden heeft te ontdekken. We hadden een standaard kamer en die was prima. Omdat het een speciale reis was voor ons hadden ze vers fruit en een fles champagne op onze kamer gezet bij aankomst. Een aanrader voor iedereen die van wat luxe houdt.
Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Old Government House in St. Peter Port (Guernsey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Old Government House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Old Government House scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.