Hotel Revere ***

8,1

8 reviews over Hotel Revere in het Nederlands

Weiger kamer 59!

Frank Bos, 18-11-2010

Hotel Revere in St. Helier (Jersey) is een nogal gedateerd hotel. Pas op voor kamer 59; die wordt bereikt via tal van spelonken en een buiten gelegen ijzeren draaitrap (fijn als het regent!). In de kamer is alles even krap en versleten, de wastafel staat tegen het bed aan en 's avonds dringen de geuren en de herrie van de onder gelegen keuken binnen. Een gigantische afzuiginstallatie is tegen de kamer aangebouwd, die tot laat in de avond loeit. Je krijgt er hartkloppingen van. Na enig aandringen kregen we de volgende dag een andere kamer toegewezen. Een klacht over kamer 59 bij Sunair wordt na herhaaldelijk manen afgedaan met de opmerking dat dit juist het karakteristieke van een charme (!) hotel is; met die kamer is niks mis. De ligging van Hotel Revere is t.o.v. het stadscentrum goed. Het eten is voor de prijs niet bijzonder. Op sommige punten doet het aan Fawlty Towers denken.
Gereisd met partner in september 2010

Toe aan een opknapbeurt

Bjorn, 7-9-2009

Het hotel is gedateerd en in mijn ogen toe aan een opknapbeurt. Ik heb het idee dat men nog vasthoud aan het succes van vroeger. Het personeel aan de receptie is erg vriendelijk, dit in tegenstelling tot het personeel in het restaurant. Deze komen vaak nogal bot over, vooral wanneer je op basis van halfpension verblijft, en men weinig aan je kan verdienen omdat je geen drinkers bent. De kamer die wij in eerste instantie toegewezen kregen was behoorlijk slecht, vooral qua ligging. Wij hadden het idee dat we als jonge mensen ergens achteraf weg gepropt werden, zodat we geen overlast konden veroorzaken. Na tussenkomst van onze reisleidster kregen we een betere kamer toegewezen! Onze algemene indruk blijft ondanks dit toch nog een voldoende. Wij zullen hier echter niet meer terugkomen voor een tweede verblijf.
Gereisd met partner in september 2009

Prima hotel

Kim, 27-8-2009

Gezellig, knus engels hotel met zeer vriendelijk personeel en 2 goede restaurants. Het strand van St Helier niet is het mooiste strand van het eiland.
Gereisd met partner in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Revere*** bij :

Gunstige ligging en vriendelijk personeel

Rika, 19-8-2008

Een echt oud engels stadshotel. Kleine bedden maar keurige kamers en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben er heerlijk gegeten. Wij hebben Jersey met het openbaar vervoer bekeken en dat is een aanrader. Dagkaart ad 6 pond en je gaat met de bus kriskras over het eiland en dat is geweldig en je zit hoog dus kun je over de muurtjes kijken. Heel veel gewandeld en dan weer met de bus verder. Het is in augustus druk op de wegen en je rijdt er links, daarom hebben wij gekozen voor de bus en fiets weer afgezegd, omdat er geen fietspaden zijn en heuvelig en druk.

Hotel ligt vlakbij winkels en busstation.

St. Helier is druk in hoogseizoen en een grote stad. Wij hebben Battle of Flowers gezien ( 2e donderdag van augustus elk jaar) en hotel The Revere ligt vlakbij Victoria Avenue waar de Battle of Flowers is. Schitterend weer maar wel veel wind.

Gereisd met partner in augustus 2008

Antje Walhout, 9-6-2008

Een fantastisch sfeerhotel met vriendelijk personeel en fantastisch ontbijt en diner. De kamers zijn wel erg klein, maar het sanitair is mooi en schoon. Nadeel is wel dat het hotel geen lift heeft en dat de kamers boven zijn. Als het regent, hoor je dit goed op het dak kletteren. De locatie is erg centraal: dicht bij het strand en bij het centrum. Je kunt dichtbij parkeren in de parkeergarage. Tussen 8 en 17 uur moeten er dan wel paycards in de auto neergelegd worden. Deze waren in het hotel verkrijgbaar (kosten: 0,56 per uur). Wij hebben erg genoten in dit hotel! Echt een aanrader!
Gereisd met partner in juni 2008

Fam. Fehling, 7-9-2007

Wij zijn hier eind augustus voor 4 dagen geweest met onze 2 dochters. We hadden een "familyroom" geboekt en we hadden een echte suite, voor onze dochters een aparte slaapkamer, helemaal geweldig en zo "Engels" ingericht, echt een hotel om verliefd op te worden, er is zelfs een klein zwembad. Het personeel was zeer aardig, toen wij 's ochtends om 6.00 uur moesten vertrekken, stond er een ontbijt voor ons klaar in de lounge. Verder was het ontbijtbuffet helemaal lekker en ook het diner in de bijbehorende restaurants. Het hotel was zeer centraal gelegen, zowel dicht bij strand als bij het centrum. Wij hebben geweldige dagen op Jersey gehad! Kortom, écht een aanrader als je van typisch Engels houdt! Wij hopen nog eens terug te komen.
Gereisd anders in september 2007

N. Verstegen, 23-7-2007

Kamer klein en wanneer, zoals in ons geval, direkt onder het dak zeer snel warm. Badkamer was zeer klein. Positief waren de drie restaurants die aan het hotel gekoppeld waren. De bediening was ronduit vriendelijk en de lokatie t.o.v. strand en busstation was goed.
Gereisd anders in juli 2007

Henry & Ingrid, 7-7-2007

Heel leuk oud hotel. Ademt de echte Engelse sfeer uit. De kamers zijn klein maar wel schoon en pas gerenoveerd. LCD scherm aan de muur. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. We boekten op basis van halfpension: een 3 gangen keuzemenu van uitstekende kwaliteit. Ook het Engelse onbijt (buffet)is goed verzorgd. De ligging is goed te noemen. Dichtbij ( +/- 400 meter) het gezellige centrum van St. Helier en vlakbij het strand. Echt een aanrader dit hotel. Als enige minpunt kan misschien genoemd worden dat het hotel in een wat runoerige straat ligt. Maar dat is ook het enige negatieve punt wat we kunnen bedenken.
Gereisd anders in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Revere*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Revere in St. Helier (Jersey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Revere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Revere scoort een 8.08 uit 10 op basis van 24 reviews.