Hotel Pomme d'Or ***

Pomme d'Or
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pomme d'Or bij:

2 reviews over Hotel Pomme d'Or in het Nederlands

voor ons geen ander hotel meer

j_roeven1, 6-9-2011

andere (goedkopere) geprobeerd, maar dit hotel met zijn perfecte ligging dichtbij zee en dichtbij het centrum; goede kamers en goed eten, is het voor ons helemaal. vraag wel een kamer aan de achterkant, want aan de voor en zijkant is het 's nachts rumoerig (stadscentrum). halfpension kun je in hotel bijboeken voor 20 euro. goede prijs/kwaliteit voor wat je krijgt! fietsverhuur 2 straten verder. Rechtstreekse vluchten met vliegmaatschappij (los ticket kopen en kamerprijzen goed vergelijken)
Gereisd met partner in mei 2010

aanrader!

fam. simons-roeven, 9-8-2009

voor de 3e keer naar Jersey (begin juli'09), maar verreweg het beste hotel deze keer!

omdat het hotel centraal (dus in de drukte) ligt, is het wijselijk een rustige kamer te vragen. Wij logeerden aan de achterkant op de 4e etage, en hebben op de goede bedden dan ook prima geslapen. Eten prima!(buffetvorm bij ontbijt, en ook bij diner dat we van tevoren boekten bij het hotel zelf. prijs 19 euro) Vlucht geboekt bij Duitse maatschappij: rechtstreeks vanaf Düsseldorf! Hotel geboekt bij touroperator wat prima geregeld werd.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pomme d'Or in St. Helier (Jersey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pomme d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pomme d'Or scoort een 8.5 uit 10 op basis van 10 reviews.