Hotel Golden Sands

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Sands bij:

3 reviews over Hotel Golden Sands in het Nederlands

Rustig gelegen hotel

Josje, 19-6-2014

Mooi hotel met super ligging. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers aan de straat kant zijn klein en in de badkamer kan je net omdraaien, zo klein. Ook zijn de kamers erg gehorig, had nogal last van een luid snurkende buurman. Verder leek het soms net of er een bowlingbaan boven mij zat. Voor een paar dagen is het prima.
Gereisd alleenreizend in juni 2014

Voor ons een feest om hier terug te komen

Cees Nieuwenhuize, 10-2-2014

Het hotel is niet echt 4**** waardig maar het is voor ons thuis komen. De ligging aan de baai is geweldig zo van uit je hotel het strand oplopen waar vind je dat ?
Gereisd met partner in februari 2014

Rustige ligging aan strand

Frank van Wijk, 15-8-2013

Het hotel igt tussen het strand en een parking ( betalend zoals overal in Jersey) De kamers zijn klein maar schoon en hebben balkon en een mooi uitzicht over de St Brelade's bay en het strand. Vriendeliijk personeel. Het eten is eenvoudig maar goed. Echt een aanrader om een paar rustige dagen door te brengen. We waren er wel in de maand mei.
Gereisd met partner in mei 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Sands bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Sands in St. Brelade (Jersey) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Sands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Sands scoort een 8.73 uit 10 op basis van 3 reviews.