Vakantiehuis Linstone Chine

Vakantiehuis Linstone Chine
Linstone Chine

1 review over Vakantiehuis Linstone Chine in het Nederlands

Aangename verrassing voor een voordelige prijs

mvdn, 25-10-2011

In de herfstvakantie bezochten wij ZO Engeland en wilden een paar dagen naar Isle of Wight. We boekten last minute en een aantal opties waren al vol. Via een gids van de tourist info kwamen we op dit adres. 3 Nachten voor 105 pond (beddengoed meenemen of huren). Dat was goedkoop (gemiddeld hotel/B&B was 90 Euro p.n. voor een familiekamer). De buitenkant was simpel; oudere, vierkante blokken huisjes (met nieuwe kozijnen). We hadden huisje 169 gelegen aan een groot grasveld met uitzicht op zee, dus dat was goed. Toen we binnenkwamen waren we aangenaam verrast. Klein, maar schoon en een een vrij nieuwe inrichting met alles en meer dan we nodig hadden (oven, magnetron, koelkast, vriezer, wasmachine, etc.) met 2 slaapkamers. Er lagen spelletjes, boeken, informatie over het eiland. Zelfs voorraden zoals vuilniszakken, lucifers, reservelampen, etc. We hebben ons prima vermaakt en raden deze lokatie graag aan. We konden ook nog vrijkaartjes voor een zwembad en golf krijgen.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Linstone Chine in Freshwater, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Linstone Chine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Linstone Chine scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.