Hotel Express by Holiday Inn Wimbledon South ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Express by Holiday Inn Wimbledon South*** bij :

11 reviews over Hotel Express by Holiday Inn Wimbledon South in het Nederlands

goed

A. van der Meer, 20-10-2015

Goed hotel. Ligging buiten het centrum van Londen. Goede verbinding naar centrum. Metrostation aan de overkant van het hotel. Kamers goed en schoon. Vriendelijk hotelpersoneel. Slecht ontbijt.
Gereisd familie in oktober 2015

Naast metro

Jeroen, 20-7-2015

Positief is ligging naast metro waarmee je binnen 25 minuten in hartje centrum bent. Ook supermarktje en Burger King vlakbij. Doorgaande weg is wat druk met regelmatig politie/ambulance sirenes. Nette kamer die al vroeg beschikbaar was.
Gereisd alleenreizend in januari 2015

Betaalbaar, maar geen 3-sterren waard

Paul, 1-12-2014

Ver van de stad, maar tegenover metrostation, is dit een redelijk betaalbaar hotel. Niets bijzonders, personeel achter de balie spreekt slecht Engels. Wat ik wel positief vond is dat ze bejaarden uit de buurt laten mee-ontbijten, weet niet of dat gratis was maar iedere dag zaten daar dezelfde mensen en die logeerden niet in het hotel.

Kamers niet bijzonder, eten niet bijzonder, maar verder wel te doen

Gereisd met partner in januari 2014

Weekendje Londen

Latrell Ceeder, 11-2-2013

Na lang gezocht te hebben naar een hotel in Londen voor een weekendje weg kwamen we op de site van touroperator en hebben wij dit mooie hotel gevonden. Vanaf de luchthaven Londen City kan je het heel makkelijk makkelijk vinden. Ook ligt dit hotel precies tegenover het station Colliers Wood dus zoeken was niet nodig. Het hotel ligt in een rustige omgeving tegenover een klein winkelcentrum waar alles te vinden is. Het personeel in het hotel is erg vriendelijk. De kamers waren erg netjes, schoon en vrij ruim.
Gereisd met partner in januari 2013

Ik ga er niet meer terug

Barry, 7-1-2013

Het hotel ligt aan een drukke weg met ongeveer om de 5 minuten een loeiende sirene. Pluspunt is dat aan de overkant van de straat het metrostation is met goede verbindingen naar het centrum. Het is ook dichtbij winkels en verschillende eetgelegenheden.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt vond ik een ramp. Veel te weinig keuze, Hetgeen er lag was wel lekker maar de keuze is echt geen hotel waardig. Als je later dan 8.30 's morgens ging eten was er bijna niets meer over.

De kamers zijn zeer klein voor meer dan 2 personen. Wij waren met twee volwassenen en twee kinderen. Het bed voor de kinderen was zo'n zetelding waar je geen half uur kon in liggen. We hebben dat dichtgeklapt en de kinderen hebben op de grond geslapen. Er zijn geen kasten waar je kledij kan in opbergen, we moesten alles in ons valies laten zitten. Uit de douche kwam slechts een miniscuul straaltje water. Hier zien ze met niet meer terug.

Gereisd familie in december 2012

Hotel wordt verbouwd met veel overlast

ellis_75, 6-8-2012

Toen ik boekte wist ik niet dat dit hotel compleet wordt verbouwd. Er wordt een deel bijgebouwd en dat geeft overlast. Er is een tijdelijke entree. Er wordt overal geschilderd en er wordt overdag herrie gemaakt. Parkeren lukte wel, maar je had geluk als je bij de auto kon komen vanwege alle werkauto's die de boel blokkeren. Ook kregen we de auto onder het witte stof terug. Toen wij er waren was de ontbijtruimte gelukkig net weer beschikbaar, maar de karige keuze van ontbijtgerechten was wel teleurstellend. Wij hadden een familiekamer. Die was netjes en zeer schoon, maar ook erg krap en 1 van de bedden is een 2p-slaapbank, waar je gegarandeerd erge rugpijn van krijgt. Vreselijk geslapen daardoor. Wel airco in de kamer. De ligging van het hotel is ideaal. Naast een metrostation en diverse (fastfood)restaurants, waarvan Pizzahut onze favoriet was. Ook ligt het naast een enorme supermarkt.
Gereisd familie in juli 2012

betaalbare aanrader

Tineke, 18-1-2012

Het is een eenvoudig maar zeer net en klantvriendelijk hotel.

kamers zijn schoon,ontbijt is goed verzorgd en het personeel wil je met alles graag helpen. wat voor ons belangrijk was,is dat het metro station tegenover het hotel ligt en dat je met ong.15 min midden in het centrum van Londen staat.

Dit hotel is zeker een aanraden voor mensen die van plan zijn om te gaan citytrippen en een betaalbaar hotel zoeken dichtbij het harte je van londen.

Gereisd met vrienden in december 2011

In 1 woord geweldig!

Judith, 28-3-2011

Zeer vriendelijk personeel, prachtige hotelkamer, schoon, elke dag schone handdoeken, prima (eenvoudig) ontbijt.

Geweldige ligging tegenover metrostation, prima verbindingen, binnen 30min sta je in hartje Londen.

Gelegen naast supermarkt, Pub, BurgerKing, sfeervol italiaans reataurantje waar je heerlijk kunt eten.

Een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in maart 2011

Goede uitvalsbasis voor een citytrip naar londen

N.L., 12-9-2010

+: lekker ontbijt (toast, scrambled eggs, fruitsap, yoghurt, ...) - vriendelijk personeel - verzorgde kamers - heerlijke bedden - RECHT over undergroundstation Colliers Wood - directe en snelle verbinding met de stad (20 min.) - leuke restaurantjes in de buurt (Indisch)

-: Wij zaten aan de straatkant, en het was net of we op een snelweg zaten (ondanks dubbele beglazing). Na 3(!) maal gevraagd te hebben voor een andere kamer en telkens het antwoord kregen: "Sorry het hotel zit vol"... hebben we gevraagd om onze volgende nacht te annuleren... en plots was er een kamer vrij aan de achterkant! Toch nog heerlijk geslapen dan :)

Gereisd met partner in september 2010

Prima

Gerard, 16-5-2010

Hotel ligt op 1 min. lopen van metro Colliers Wood, in ca 30 a 35 min. zit je dan in het centrum van Londen via de Nothern Line. Zelfs toen de metro wegens onderhoud er za en zo uit lag, was het goed te doen (via Bus Replacement Service naar Balham en dan met trein - ca. iedere 15 min. - naar Victoria). Kamers prima, ontbijt niet uitgebreid maar oke!). Een aanrader (hoewel een hotel in het centrum zelf natuurlijk wel iets leuker is).
Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express by Holiday Inn Wimbledon South in Wimbledon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express by Holiday Inn Wimbledon South zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Express by Holiday Inn Wimbledon South scoort een 7 uit 10 op basis van 11 reviews.