Hotel Sofitel London Heathrow *****

Hotel Sofitel London Heathrow
Sofitel London Heathrow

5 reviews over Hotel Sofitel London Heathrow in het Nederlands

Gewoon oké.

., 27-12-2013

Het Sofitel is zeker een goed hotel voor reizigers, die op ongepaste tijden vanaf Heathrow vliegen. Wel vond ik de prijzen overdreven voor het aanbod en niet van 5-sterren niveau. De volgende keer zou ik zeker bij voorkeur in een prachtig hotel in London overnachten en een taxi nemen of met de Heathrow Express naar de luchthaven rijden.
Gereisd anders in december 2013

Top luchthaven-hotel, geen vliegtuiglawaai, modern

., 13-12-2013

Zeer goed hotel om een nacht voor je vlucht naar huis door te brengen. Deze situatie is erg netjes, goed onderhouden en je hoort geen vliegtuiglawaai. Van de receptie naar de check-in balie is het ongeveer 8-10 minuten lopen (British Airways). Als wij ooit weer een hotel bij het vliegveld nodig hebben, dan gaan we hier weer heen!
Gereisd anders in december 2013

Van het luxehotel is het nog geen 10 minuten te vo

., 27-11-2013

Nog geen 10 minuten te voet naar Terminal 5 - er bestaat geen betere/snellere/comfortabelere hotelverbinding met Terminal 5. Het hotel zelf is erg groot en soms moet je een lange weg afleggen naar je kamer. De kamers zijn schoon en echt anoniem. Als je een goede 'deal' krijgt, klopt de prijs/kwaliteitsverhouding ook voor 'normale' reizigers. PS: de conciërge (uit Frankrijk) is een zeer behulpzame dame..., die zelfs mijn bril die ik vergeten was op kosten van het hotel naar me verzonden heeft.)
Gereisd anders in november 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sofitel London Heathrow bij:

Aangename reisonderbreking in London Heathrow T5.

., 26-11-2013

Direct aan terminal 5 (British Airways) van London Heathrow, met de lift bereikbaar. Aangename sfeer ondanks de grootte, vriendelijk personeel, goed ingerichte kamers. Het hoogtepunt is het Franse restaurant, originele en zeer smakelijke gerechten, perfect bereid en geserveerd. Niet echt goedkoop, maar als je een nacht door moet brengen bij de luchthaven, dat is het Sofitel de leukste optie (de andere 'vliegveld' hotels zijn meestal alleen met de bus te bereiken).
Gereisd anders in november 2013

Wordt zo nodig weer geboekt.

., 21-8-2013

Aangezien ik niet in de buurt van een grote luchthaven woon, ben ik op overstapverbindingen aangewezen. Ik overnacht dan graag bij de luchthaven. Ik vind dit erg ontspannend. Het Sofitel had ik geboekt vanwege de directe ligging aan terminal 5. Het hotel ligt direct aan de terminal, je hoeft er geen pendelbus gebruiken. Ik zou het hotel zo weer boeken. Aan de hoge standaard van het Sofitel kon dit hotel voldoen. Alleen de kamer vond ik een beetje klein. Voor een nacht is dit echter geen probleem.
Gereisd anders in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sofitel London Heathrow bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel London Heathrow in West Drayton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel London Heathrow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sofitel London Heathrow scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.