6,4

Matig

6 reviews over Hotel Quality Wembley in het Nederlands

Mooi hotel met ruime kamers en bedden

Huib, 1-5-2017

Amerikaans aandoende kamers: veel ruimte en per persoon een tweepersoons bed (200*140). Redelijk goede wifi. Een kleine 10 minuten lopen naar metrostation Wembley Park. Overigens wel veel tijd (ruim een kwartier) en geld (ong. 3 pond) kwijt aan een enkele reis naar het centrum van Londen. Keuze uit Continental of Engels ontbijt, maar wel bijbetalen als je niet via hun eigen website gereserveerd hebt. Prima uitvalsbasis voor o.a. Wembley Stadium.
Gereisd familie in april 2017

moet nodig gerenoveerd worden

wiemoni, 22-4-2014

Als je bij het hotel arriveert en je kijkt naar de buitenkant dan wil je eigenlijk maar één ding: "omdraaien en wegrijden". De eerste indruk is verschrikkelijk. Een hotel met een oude vuile vervallen gevel met kapotte ramen. Binnen valt het mee gelukkig, maar de kamers zijn soms gedateerd en enkele moeten nodig gerenoveerd worden. Het is maar net in welke kamer je logeert denk ik... Kamers zijn wel schoon.

Ontbijt en eten is eenvoudig maar niet verkeerd. De hotelbar is de ongezelligste die ik heb meegemaakt: volop tl licht en een kale bedoening. Sfeerloos en fantasieloos.

Gereisd met vrienden in april 2014

Redelijk

Angela, 21-9-2012

Redelijk hotel. Een beetje te groot.

Kamers wel waren schoon. Dichtbij de metro waarmee je naar het centrum kunt gaan.

Gereisd met partner in september 2011

Woonfabriek

Adri, 10-7-2009

Groot, onpersoonlijk, slechte service, maar mooie kamers.

Het ontbijt was een regelrechte ramp. Wij waren er met een groep van ca. 100 man, maar ondanks de grote ontbijtruimte konden ze dit aantal voor het ontbijt niet aan, waardoor regelmatig onze dagplanning 's morgensvroeg al aangepast moest worden.

Gereisd met vrienden in december 2008

jeanette Mol, 24-7-2006

j.Mol en E Scheening

Jammer dat dit hotel geen airco op de kamer heeft.toe wij er aan kwamen zaten zelfs de ramen op slot er moest iemand bij komen om deze open te maken ao kregen wij toch nog wat frisse lucht,zeker geen 4****hotel het ontbijt was matigkaas en vleeswaren lagen niet gekoeld niet voor herhalingnaar dit hotel.

Gereisd anders in juli 2006

J de Reus, 12-11-2005

Ik neem aan dat met dit hotel Wembly plaza bedoelt wordt, licht 100 meter van het in aanbouw zijnde wembley stadion. Goed ontbijt en dinner service beide in buffet vorm. kamers zijn oud maar niet vies, vloer bedeking op de gang en in de kamer redelijk versleten,

wel goede bedden sateliet tv niet te veel van voorstellen een stuk of 4 zenders, broeken pers deed het niet en er stond een ventilator waar de stekker af was. wel redelijk zwembad beneden en voldoende fitnes apparatuur.Er is zelfs een rolstoel lift naar het zwembad toe.

oja en een sauna en stoom cabine.

Gereisd anders in november 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Quality Wembley*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Wembley in Wembley, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Wembley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Wembley scoort een 6.4 uit 10 op basis van 6 reviews.