1 review over Hostel Youth Hostel London Earls Court in het Nederlands

prima keus voor kwaliteit/prijsverhouding

Diana, 2-12-2010

Om half elf 's avonds kwamen we na een lange reis aan. Ik vroeg in het engels naar onze reservering voor 6 personen, waarop de man achter de receptie riep: Oh. "Diana

We voelden ons zeer welkom en kregen een "very nice room"voor 6 personen met eigen badkamer.Het zag er allemaal netjes uit, en dat voor ongeveer 33 euro per persoon voor 2 nachten. Er was geen ontbijt, maar dat was geen probleem. De metro

was een paar minuten lopen en we zaten in een hele nette buurt vlakbij Hyde Park.

Gereisd met vrienden in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Youth Hostel London Earls Court in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Youth Hostel London Earls Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Youth Hostel London Earls Court scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.