4,7

Onvoldoende

5 reviews over Hotel Windsor House in het Nederlands

johan weersing, 22-1-2008

Bij aankomst valt meteen het slechte onderhoud op. Dit geldt zowel voor binnen als buiten. Bij inchecken is geen vriendelijkheid te bespeuren. De kamer is voor 5 personen erg klein, en de douchecabine staat midden in de kamer. Verder stinken de handdoeken. Ontbijt is erg karig enkel toast en jam, en ook hier weinig vriendelijkheid. Ontbijtruimte is ook erg klein. Pluspunt bedden worden opgemaakt en liggen ook prima. Ligging tov centrum is goed. Jammer dat van zo'n mooi gebouw zoiets lelijks wordt gemaakt. In de straat staan ongeveer 10 hotels, die er allemaal beter uitzien als deze. Absolute afrader
Gereisd anders in januari 2008

Nathalie, 18-1-2008

Dit was ons slechtste hotel ooit.Bij de booking confirmation was gemaild dat het zou gaan om een "very nice double bedroom with shower" Waar we in terecht kwamen was niet meer dan een kast met 2losse bedden.Wij hebben het eerste nacht zo koud gehad dat we met kleren aan hebben geslapen, er was slechts een laken en een dun dekentje. Na beklag konden we met bijbetalen(!) een andere kamer krijgen.Na veel gedoe toch voor dezelfde prijs. Nu een 2persoonsbed en een verwarming die het deed. Ook was er een douche cabine, zo klein dat je er bijna op de wc zittend kon douchen. Het karige ontbijt werd door een chagrijnige, zelf voortdurend op toast kauwende jongen geserveerd in een ijskoude keuken. Het hotel is erg gehorig. De handdoeken werden niet vervangen,de dekens op de bedden waren onfis. Ik zou niemand willen aanraden naar dit hotel te gaan. Bespaar je deze ellende.
Gereisd met partner in januari 2008

Wieke, 6-10-2007

Wij zijn net terug van dit hotel en zijn met werkweek met school gegaan en waren met 50 mensen. Alles was oke maar dat was dan ook het enige, ik zat met 5 andere op de kamer waar we een apparte ding hadden met toilet en douche.. verder ontbijt erg simpel, cornflakes, melk, eitje,toast en alleen jam. Het metro station was lekker dichtbij ideaal dus. We kregen in totaliteit voor 5 dagen wel 1 hele handdoek maar gelukkig hadden we zelf bij ons.. Het onderhoud liet nog wel wat te wensen over en de gordijnen hingen niet erg goed voor de ramen. Verder ligt het in een zijstraat waar snachts gelukkig niet veel auto's passeren. Gelukkig waren we 's avonds pas tegen 11en terug en was het alleen maar om te slapen alles was nl. met 6 personen wel erg krap op een kamer .. Misschien verbetert het in de toekomst nog maar voor relatief weinig geld zit je wel in de buurt van het centrum en zijn er op earl's court veel metro lijnen. Bovendien zijn er genoeg winkeltjes in de buurt....
Gereisd met vrienden in oktober 2007

Rosalie, 4-9-2007

Met 4 personen 3 nachten in dit hotel verbleven. We hadden een douche in de kamer, dwz een douchecel, geen afgesloten ruimte. Jammer, maar we hebben gebruik gemaakt van de badkamers op de gang, die waren prima. De bedden sliepen prima. Ontbijt was ok, toast met (enkel) jam, thee, koffie, gekookt eitje. Konden bij het inchecken om 13u gelijk de kamer in en mochten de kamer- en voordeursleutel bij ons houden. Geen geluidsoverlast gehad. Elke dag opgeruimde kamer, alleen geen schone handdoeken. Perfecte locatie, hoek om en je staat voor het metrostation.
Gereisd met vrienden in september 2007

Melissa van Aalst, 17-8-2007

Ik ben in 2005 in dit hotel geweest en ik moet zeggen ik werd er niet heel erg warm van.

Het hotel ziet er aan de buitenkant heel mooi uit maar van binnen heeft het een shady uiterlijk.

De kamers zijn redelijk groot,alleen de douche geeft koud water.

Je kan niet met zn 5en op een kamer terwijl dat wel aan je beloofd word.

Het kan ook zo zijn dat je midden in je verblijf naar een andere kamer word gestuurd.

Het eten is zeer matig bij het ontbijt krijg je alleen (oud) brood met jam en cornflakes of een eitje.

Het personeel is vriendelijk maar aan de andere kant ook veer heel vreemd en vaag en dan met name de hotelmanager zelf.

Qua ligging zit het wel goed met dit hotel je zit om de hoek van een metro station hebt genoeg winkeltjes om je heen ook is er een KFC voor mensen die in de avond nog wat honger hebben.

Het was een leuk verblijf maar ik ga er niet meer terug

Gereisd met vrienden in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Windsor House bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Windsor House in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Windsor House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Windsor House scoort een 4.67 uit 10 op basis van 6 reviews.