Hotel Warwick **

2,3

Onvoldoende

3 reviews over Hotel Warwick in het Nederlands

Emmely, 7-4-2008

Wat een vreselijk hotel! Ik heb eerder in goedkope hotels geslapen, maar die waren dan op zijn minst nog schoon. Hier was de vloer smerig, de badkamer smerig en we durfden bijna niet onder de dekens de gaan liggen. Oude veren matrassen lagen voor geen meter. We hebben ons er niet door laten weerhouden te genieten van Londen, maar ik raad dit hotel heel erg af! Het enige pluspunt was ideale ligging t.o.v. groot metrostation en het prachtige norfolk square.
Gereisd met vrienden in april 2008

Eric & Nancy, 31-12-2004

Voor 2 sterren hadden wij natuurlijk geen grote luxe verwacht, maar zelfs de basisvoorziening was beneden alles. De muren en het vasttapijt van de ultrakleine kamer was vuil en smerig. De eerste dag hadden we enkel ijskoud water in de douche, de tweede dag daarentegen werd het water zo heet dat je er evenmin kon onderstaan. In de trapgang hing een muffe geur. Wij zijn niet naar Londen gegaan om veel in onze hotelkamer te zitten, maar iedere minuut die we hier moesten in doorbrengen was er één teveel. Wij hadden dit hotel geboekt uit een brochure van jetair/tui (stond hier zelfs in als **+ !!!), hopelijk halen ze dit er snel uit.

Gereisd anders in december 2004

rocket, 22-8-2004

Heel goedkoop hotel en daar mee is alles gezegd, verdere opties: constant lopende radiator en sanitaire voorzieningen, "The tube" denderend elk kwartier door je kamer en bij vertrek vragen ze 3 pond per bagagestuk om deze op de gang onbewaakt te laten staan. Omdat ik niet aan zulke wanpraktijken wenste deel tenemen heb ik bij gevolg een hele dag met m'n bagage door Londen stad gelopen, leeuk is anders !
Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Warwick in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Warwick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Warwick scoort een 2.33 uit 10 op basis van 3 reviews.