Hotel Victoria Park Plaza ****

Hotel Victoria Park Plaza
Victoria Park Plaza
7,7

16 reviews over Hotel Victoria Park Plaza in het Nederlands

Zeer net hotel vlakbij metro

Diego, 26-1-2012

Mooi groot hotel dat vlakbij het grote metro station Victoria is gelegen. Grote lobby met bar en restaurant. Mooie nette kamers en internationaal ontbijt. Zeer net en behulpzaam personeel. Gratis Wifi in het gehele complex en gratis computer met printer voor het printen van je boarding pas.
Gereisd zakelijk in januari 2012

Prettig hotel

Patricia, 23-12-2009

Victoria Park Plaza hotel is een goed hotel voor die prijsklasse. We hadden rechtstreeks bij het hotel geboekt en kregen het ontbijt gratis i.v.m. een kerst actie.

Kamer was ruim genoeg en schoon. Alleen op de vloerbedekking zaten wat vlekken. Sanitair zag er schoon en prima uit.

Ook ontbijt was heerlijk en ruim voldoende.

Echt een heerlijk hotel in hartje Londen.

Underground zit om de hoek en op die manier kun je op een snelle manier door Londen reizen. Personeel is behulpzaam en aan de receptie kun je toegangskaarten kopen voor allerlei bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in januari 2009

AM, 8-6-2008

Voor een **** hotel matig, ontbijt wel verzorgd maar weinig keus, de Executive kamer viel erg tegen, geen uitzicht( tegen een muur). Kamer wel ruim. 1 uur gratis internet per dag geldt alleen als je een laptop bij je hebt, gebruik van algemene computer niet gratis.

Voor het zelfde geld in betere hotels geweest.

Gereisd familie in mei 2008

Dhr. van den Laar, 27-11-2007

Victoria Park Plaza is een heel erg mooi en modern hotel gevestigt op een gunstige plek in het centrum waar de bussen, treinen (naar gatwick en heathrow) en metro's op 20 seconden afstand lopen liggen.. De kamers zijn hun geld zeker waard. Je kan merken dat service hoog ligt in het hotel. Er werken zelfs ook nederlandse medewerkers in het hotel die je te woord kunnen staan.. Ik kom er zeker vaker als ik london ben als het niet is volgeboekt.. FF terug komen op de overboeking van het hotel. Riverbank is een 5 sterren hotel (met uitzicht op de thames rivier) dus je gaat er alleen op vooruit
Gereisd met partner in november 2007

erna en ron, 26-11-2007

wij waren in september 2007 in dit hotel, het is een mooi hotel wat zijn sterren waard is, mooie kamers, lekker eten, dicht bij victoria station en de metro, wij komen hier graag nog een keer terug
Gereisd met partner in november 2007

sunny, 13-6-2006

Prima uitvalsbasis voor een weekeindje weg. Mooie kamers, goed ontbijt, vriendelijke service en openbaar vervoer heel dicht bij. Als je van een aanbieding gebruik kunt maken zeker doen!
Gereisd anders in juni 2006

Maritha, 17-5-2006

Fantastisch hotel. Erg vriendelijke bediening. Ontbijt is erg goed en meer dan voldoende. De kamer was schoon en erg groot en de badkamer superluxe.

Ligging is prima. De straat oversteken en je bent in Victoria Street Station, waar treinen en metro's vertrekken.

Gereisd anders in mei 2006

Sandra, 15-11-2005

Wij zijn net terug uit Londen en ik ben erg tevreden met het hotel. Het ligt in de buurt van buckingham palace en het openbaar vervoer is dichtbij. Het is een vrij nieuw, schoon en verzorgd hotel. Het personeel was erg vriendelijk en professioneel. Als ik weer naar Londen zou gaan dan zou ik weer voor dit hotel kiezen. Het is gewoon een superhotel met goede ligging!
Gereisd anders in november 2005

margreet, 9-10-2005

Hebben eind augustus dit hotel bewust gekozen vanwege de centrale ligging. Maar let op....dit hotel werkt met overboekingen... Riverbank park plaza is hun nieuwe hotel in de keten;en als Victoria volgeboekt is, boeken ze je over naar dit hotel...ver van het centrum en metro af. Wij hebben claim ingediend en reissom vergoed gekregen. Klaag dus en laat je niet eerder wegsturen dan dat je schriftelijk bewijs hebt! Kortom,,geen aanrader !!!
Gereisd anders in oktober 2005

Pascal, 27-8-2005

Prima hotel, heb hier geregeld ook voor werk overnacht. Ontbijt is zeer goed, vooral de yoghurtjes met vruchten zijn een aanrader. Let er wel op dat je geen dubbele room krijgt (double), want dan hoor je je buren door de houten tussendeur goed. Verder wel vrij gehorige kamers en 1 maal een loos nachtalarm gehad. Wel zeer goed verzorgt en vrij zakelijk personeel.
Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Victoria Park Plaza bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria Park Plaza in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria Park Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Victoria Park Plaza scoort een 7.71 uit 10 op basis van 16 reviews.