Hotel Victor ***

Matig

4 reviews over Hotel Victor in het Nederlands

Goede lokatie

claudiaroland, 16-9-2011

Klein hotel in centrum van London. Het Hotel ligt 10minuten van Victoriastation en je bent binnen enkele minuten bij bezienswaardigheden. De kamers zijn klein maar het is maar om te slaapen. Het ontbijt is toast /croisant met jam en musli of cornflakes. Voor een weekende te doen. Gelukkig sliepen wij op de begane grond en hadden geen trappen.
Gereisd met partner in september 2011

A. van der Ham, 14-8-2007

Vriendelijke mensen, net hotel, keurige kamer. Mist helaas een lift. 4e verdieping is dan erg hoog. Ontbijt was wel aardig, alleen komt de jam op een gegeven moment je neus uit. Voor het hotel was meteen de bushalte, echt ideaal. Ook metro was dichtbij. Ideaal hotel voor een weekendje London.
Gereisd familie in juli 2007

L. de Boer, 22-1-2007

Moet me helaas bij bovenstaande reactie aansluiten. Minimaal ontbijt, bedden niet geschikt voor mensen >1.90, raam wilde niet dicht. Als je alleen komt om te slapen zoals wij zal het je weekend niet bederven, maar een aanrader is het helaas niet. In Nederland zou je stukken meer mogen verwachten van drie sterren.
Gereisd anders in januari 2007

A. van Veen, 3-11-2006

Goed, dat we voor 500 euro niet veel moesten verwachten, dat wisten we wel, maar vuil beddengoed, 7 trappen,84 treden met koffer omhoog, muren als boardkarton, gesprek buren en mobiel waren te volgen en slecht ontbijt( 2 toast een croisantje en keuze uit wel drie soorten jam that's it, is een beetje teveel van het goede, Niet doen dus....
Gereisd anders in november 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Victor bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victor in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Victor scoort een 4.75 uit 10 op basis van 4 reviews.