Hotel Vegas **

3,8

Onvoldoende

6 reviews over Hotel Vegas in het Nederlands

Gerard, 17-6-2007

Een paar jaar geleden in dit hotel geweest, ik had geboekt voor 4 nachten als afsluiting van een vakantie in Yorkshire(en omdat ik London weer eens wou zien).

Ik had dus geboekt voor 4 nachten, maar gelijk de eerste dag geannulleerd. 1 nacht moest ik nog blijven en daarna ben ik z.s.m. weg gegaan. De receptie is al een zooitje, de trap is heel smal, zeker als je een grote koffer bij je hebt. De kamer was heel klein, waarbij de meubels werkelijk er maar net inpasten. De bedden vast tussen de muren. De douche was gescheiden van de WC en beiden ongeveer even groot. Je moest eerst de WC deur open doen voordat je op kon staan van de WC. En wat nog erger was, was de vieze vloer in de kamer. Ik heb er kranten overheen gelegd want de vloer was echt goor en plakkerig. Het heeft me wel wat geld gekost, gelukkig kreeg ik 3 nachten terug, maar ik moest daar gewoon weg.

Gereisd anders in juni 2007

Onno van der Geld, 29-5-2007

Algemeen:

Een hotel? Meer een bed and breakfast en dan nog een hele slechte. Onze kamer was vies en stoffig en de schimmels zaten in de douchebak. De service was waardeloos en het ontbijt al niet veel beter. (alleen witte geroosterde boterhammen met jam).

Ligging:

Perfect 5 minuten lopen van Victoria station midden in hartje Londen. Super uitvalsbasis

Bereikbaarheid:

Met de auto slecht, maar met openbaar vervoer meer dan super!

Service:

Als we al te woord werden gestaan was dat door een bellende receprionist van een jaar of 25. Onze kluis was kapot en we zijn 2x wakker gemaakt om 7.30 omdat de receptionist door ons raam naar de buren moest klimmen (defect slot aan de deur)

Prijs/kwaliteit:

Voor ruim € 250 vind ik dit zelfs in hartje Londen slecht. Oud, vervallen vies hotelletje en zelfs voor dat even dat je er door brengt niet fijn.

Geen aanrader.

Gereisd anders in mei 2007

tania en tom, 25-1-2006

Verbouwd huis met als receptie niet meer dan een hoekje met een plank ervoor. Receptionist is zeker niet proffessioneel. Toen we aankwamen hadden ze voor ons geen kamer terwijl we 2 maanden ervoor geboekt hebben en bevestiging ontvangen hadden. Dag ervoor hebben wij nog per email onze komst laten weten. Geen reactie. Tenslotte hebben wij bij de buren onderdak gevonden die al regelmatig klanten van Vegas opgevangen heeft. Hopelijk voor anderen beter.
      Gereisd met partner in mei 2005

Ine Kamp, 15-1-2006

Voor een hotel (Bed & Breakfast) op zo'n centrale locatie is de prijs echt niet hoog. De kamers zijn klein, maar schoon en de service is goed. Wij kregen elke dag schone handdoeken, wat zelfs in de dure hotels waar ook in Europa niet meer standaard gebeurt. Wij waren tevreden en raden anderen dit hotel aan als ze voor weinig geld in Londen willen overnachten.
      Gereisd anders in januari 2006

Weske, 19-3-2005

Heb vorig jaar 2 nachten in dit hotel overnacht.Qua ligging is het idiaal dicht bij victoria station dus je kunt je snel verplaatsen door Londen.Je moet niet teveel verwachten van het ontbijt dat steld niet al teveel voor.Je moet ook absoluut geen luxe verwachten maar wil je alleen een bed en een dak boven je hoofd en niet teveel geld kwijt zijn voor een hotel in dichtbij hartje Londen dan is dit hotel een optie.
      Gereisd anders in maart 2005

Mevr. Sanders, 9-2-2005

Geen schone handdoeken, bij een verblijf van 3 nachten.

Geen goede service t.a.v. het in bewaring stellen van koffers. Hier zijn namelijk kosten aan verbonden.

Geen goed ontbijt! Geen keuze.

Slechte bedden!

Gereisd anders in februari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Vegas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vegas in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vegas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vegas scoort een 3.83 uit 10 op basis van 6 reviews.