Hotel Umi ***

7,2

13 reviews over Hotel Umi in het Nederlands

Duur verouderd hotel

Mils, 3-1-2014

Ben met 8 vriendinnen in dit hotel geweest. Verdeeld over 2 kamers, de ene op de 1e verdieping en de andere op de 5de verdieping. De 5de verdieping waren geen ramen die open konden en de badkamer was verouderd. Het was 27graden dat weekend en dus bloedheet op kamer. Alles was volgeboekt dus wij konden geen andere kamers krijgen.
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Niets mis mee!

Robin, 28-8-2009

Het is geen geweldig hotel, maar het is daarnaast ook niet duur. De ligging is fantastisch, de metro is vlakbij en je kan dus alle kanten op. Het hotel is rustig gelegen, maar toch centraal. Service is prima. Het ontbijt is minder, na een paar dagen heb je dat wel gezien. (Croissant, muffin en eieren). En de kamers... Ons was al verteld dat je met de betaalde prijs en zo'n ligging niet teveel moet verwachten. Alles is schoon en netjes, het is simpelweg verouderd. Wij vonden het wel een bepaalde charme (roze, groen, scheve vloer en een erg kleine badkamer) hebben. Maar wij sliepen er alleen, het is geen kamer om even lekker bij te komen. Al met al een prima hotel aangezien het gewoon niet duur is.
Gereisd met partner in december 2008

Gunstig gelegen aanrader!

Eric en Ronald, 18-7-2009

4 nachten geweest.Rustig gelegen, schoon en voor Londense begrippen ruime kamer.Goede en schone bedden.Elke dag schone handdoeken.Vriendelijk en behulpzaam personeel.Eenvoudig, maar goed ontbijt(keuzemenu).Dicht bij metro naar centrum(Circle line-Bayswater en Central line-Queensgate).Ook de busstop is op loopafstand(Bayswater Road-Queensway).Goed bereikbaar met OV vanuit Luton.Zou er tweede keer zo weer boeken!Veel eetgelegenheden in omgeving.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

redelijk

Garmt, 3-5-2009

Ik ben het met de vorige inzender eens: de vloerbedekking is meer dan versleten, de kitranden van het sanitair zijn helemaal op/los, de douchebak is opgemetseld met "legosteentjes" beide niet erg hygiënisch. Jammer, want het is een mooi rustig plekje. Bij 5 nachten mogen de lakens ook wel een keer worden verschoond, het voordeel voor de hotelier zie je niet in de prijs! Wel goed:

- bediening

- ontbijt (keuze van 4 items is ruim)

- digitale tv is uitstekend

- internet (jammer dat je er voor moet betalen)

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

Shabby hotel

Wim, 2-5-2009

Een beetje verbaasd zijn we over de zeer lovende beoordelingen van het in onze ogen

slecht hotel. Dat het hotel van ons geen goede beoordeling krijgt ligt niet aan de staf maar meer aan het onderkomen zelf.

Het personeel doet hun best maar sanitair met barsten erin is onmogelijk goed te reinigen. Wij hadden eerst een kleine familiekamer op de vijfde met stapelbedden. Dit was meer geschikt voor één persoon in plaats van een familie van vier. Het ontbijt was karig. Je kunt voor hetzelfde geld beter om de hoek gaan eten.

Pluspunt: de ligging is uitstekend. Maar dit compenseert geenszins de andere manco's. We weten dat je voor dit geld geen luxe kunt verwachten maar op zijn minst een behoorlijke staat van onderhoud.

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

goede ligging tov centum in leuke omgeving

Carlo, 9-11-2008

Dit hotel is gelegen in Nothing Hill, 5 wandelminuten van Portobello road. Daarnaast een paar minuten van Withely een enorm overdekt winkelcentrum met een grote bioscoop (odeon), deze straat biedt een enorm aanbod aan winkel, restauranten en drinkgelegenheden en verder zijn in deze straat 2 metrostations naast elkaar gelegen (baywater en queensway) die je naar alle plaatsen in Londen kunnen brengen (metropas is absolute aanrader en onmisbaar,

Het hotel is absoluut een aanrader (wij hadden een Quad room = 4 bedden, let op Quad bunk = 2 stapelbedden), het is niet luxe, maar wel netjes (elke dag kamer keurig gepoets, leg een pond op het bed en je maakt vrienden), vriendelijk en gunstig geprijst. Het ontbijt is simpel (keuzebriefje ipv buffet) maar vers, voldoende en snel bezorgd. Bij een volgend bezoek aan het mooie Londen zou ik direct weer kiezen voor dit hotel.

Gereisd familie in oktober 2008

Luxe voor weinig geld

Geert, 3-10-2008

Dit hotel biedt nu ook suites aan. Dat zijn vrij ruime studio's in een gebouw op honderd meter van het hoofdgebouw. Ik kon een suite boeken voor 100 pond per nacht. Ze hebben een keukenblok (met frigo, oven en kleine kookplaat) en zithoek met sofa. Verder is er een hi-fi installatie, dvd, TV (beeldkwaliteit matig) en gratis internet. De kwaliteit van de inrichting is bijzonder degelijk. Ontbijten doe je in het hotel.

Een zeer ruimte kamer met al die faciliteiten en ontbijt inclusief voor 100 pond? je zal lang moeten zoeken om beter te vinden.

Er is 1 minpunt: mijn kamer op het gelijkvloers lag aan de straatkant en hoewel de straat rustig is, zorgt dat toch voor een beetje lawaai. Gevoelige slapers vragen best een kamer aan de achterzijde.

Gereisd zakelijk in oktober 2008

Dirk en Sophie(B), 11-1-2007

Zijn hier 2dagen geweest.Personeel aan het onthaal was vriendelijk en behulpzaam.Ontbijt was uitgebreid met veel keus aan brood,croissants,koeken,fruitsappen enz.

Wij hadden wel goede matrassen.Bar was goed.Hotel goed gelegen aan metro als je de juiste uitgang pakt(Eccleston Bridge) ongeveer 250 meter.Goede prijs kwaliteit.

Gereisd anders in januari 2007

Machteld, 7-2-2006

Het hotel ligt in een mooie rustige wijk met voldoende restaurantjes en winkeltjes. De metro is 10 minuten lopen, maar de bus is veel dichterbij en ook nog goedkoper. Plus je ziet nog eens wat.

Onze kamer had de grootte van een bezemkast. Het bed paste er net in, naast het verplichte bureau, de kast en het tvmeubel. Dat we een douche hadden zag ik pas toen ik op de wc zat en de deur dicht deed. Daarachter bleek nog een iniminie douche te zijn. Toch doen ze luxe met badjassen (voor die meter van je bed naar de douche), een strijkijzer etc. Toch hadden wij het prima daar: alles was schoon en zag er goed uit. Het ontbijt was helemaal fantastisch. 105 euro per nacht (70 pond) is voor Londen niet veel, maar veel ruimte krijg je ook niet.

Gereisd anders in februari 2006

Irma&Bjorn, 22-12-2005

Waren hier het weekend van 10-12. Redelijk hotel, kamer op de 5de verdieping. rustig maar klein. Bedden niet prettig, veren staken aan alle kanten in je rug. Jammer dat het kamermeisje onze persoonlijke spullen heeft doorzocht en onze net gekochte marks&spencer muffins heeft opgegeten. Gelukkig had ze er voor ons nog 2 overgelaten! Ligging van het hotel is super, maar gaan hier toch geen tweede keer heen.
Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Umi in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Umi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Umi scoort een 7.19 uit 10 op basis van 14 reviews.