Hotel Tria **

4,7

Matig

10 reviews over Hotel Tria in het Nederlands

Nicole, 1-1-2007

Wat een vreselijk hotel. Me moeder en ik sliepen er alleen maar inmaar toch vonden we het niets.

Het personeel was chagerijnig en kon slecht engels. Ook liet de service te wensen over. Maar Londen was natuurlijk wel gaaf!

Gereisd anders in januari 2007

Eugenie Mittelberg, 31-12-2006

Wij hebben nog nooit zo'n smerig hotel meegemaakt! Erg kleine kamers, vieze vloerbedekking, slechte en scheef staande lampenkappen, bruin en kapotte voegen in de badkamer, douchekop die van de muur af kwam na het stellen, erg smal bed waarvan je de veren onder je voelde. Het linnengoed was gelukkig goed schoon en rook lekker. Via smalle

gang naar aftanse ontbijtruimte met dito ontbijt. Bij deze prijs mag je wel iets meer verwachten, geen luxe maar in ieder geval netheid en een beetje hygiene. Absoluut géén aanrader!!

Gereisd anders in december 2006

van Westering, 16-12-2006

Zeer matig hotel. Kamer was heel erg klein! Bed paste er maar net in. Douche liet ook te wensen over. Erg klein en slechte douche. Voor de rest erg gehorig en veel kamertjes op een kleine ruimte met smalle gangetjes wat mij een beetje een opgesloten gevoel gaf. Hotel ligt wel in de buurt van het leuke winkelstraatje Westbournestreet. Aan het eind van deze straat zit aan de linkerkant een nieuw, groot en mooi overdekt winkelcentrum. Er gaan bussen naar het centrum van Londen. Dit duurt ca. een kwartier. Persoonlijk zou ik niet nog eens bij dit hotel boeken.
Gereisd anders in december 2006

mirjam, 26-11-2006

Het hotel ziet er van de buitenkant veelbelovend uit maar eenmaal binnen.....

Het is dat je de hele dag op stap bent, en er in principe alleen hoeft te slapen. Wij hadden het hotel op prijs uitgekozen dus in die zin voldeed het wel. De receptionistes zijn inderdaad niet al te vriendelijk alhoewel we wel netjes antwoord kregen op onze vragen. Als we nog een keer naar Londen gaan zoeken we een hotel dat wel dichter bij het centrum ligt.

Gereisd met partner in oktober 2006

13-11-2006

Allesbehalve gastvriendelijk ontvangst, hotelkamer was meer survivalruimte zonder licht, ook na dag twee was het licht nog niet gemaakt. Ligging is wel helemaal goed; dichtbij metrostation, bijna in hartje Notting Hill. Al na binnenkomst wisten we dat we het ontbijt niet aan durfden te gaan, dus daar kunnen we niets over zeggen dat hebben we lekker in gezellige coffeecorners en pubs genuttigd! Om in de termen van mijn vriend te spreken; een smoezelig hotel, niet voor herhaling vatbaar maar dat laatste geldt natuurlijk wel voor Londen!
    Gereisd met partner in november 2006

kirsten, 18-10-2006

prima locatie! bushaltes na 10m lopen, het hotel zag er van buiten heel leuk en netjes uit, van binnen klein kamertje en een rampzalige bed(twijfelaar) waar ik met mijn nicht in moest slapen. De badkamer was prima alleen de wc trok soms niet door wat voor rare taferelen zorgde ;)

Het kamertje was klein, maar is ook niet zo erg want je ben grootste gedeelte van de dag toch weg.

ontbijt was een ramp! armoedig gedekte tafel, per persoon, 2kleffe witte boterhammetjes, wat jam, eventueel cornflakes en thee,koffie, of jus,

het personeel was slecht, ze spraken slecht engels, praatten zacht, onvriendelijk

al met al heb ik een top tijd in londen gehad!!!

Gereisd anders in oktober 2006

Marlies, 17-10-2006

Goedkoop, simpel ** hotelletje. Mooi pand dat ligt aan een rustige straat. Verwacht geen luxe. Wij hadden een kleine kamer met dito badkamer. Wel prima bedden en het rook er schoon. Het ontbijt stelt nix voor, koffie/thee en een geroosterd wit broodje met jam. Maar ja, nmm kun je ook niet meer verwachten van **. Ook waren enkele receptionistes totaal niet behulpzaam (niet allemaal, gelukkig). Daar staat tegenover dat het hotel dichtbij het metrostation ligt. Verder ligt het winkelcentrum Queenway op loopafstand met leuke restaurants en winkels. Ook is portobello road op loopafstand en zeker de moeite waard. Al met al is het hotel niet zoveel bijzonders, maar de plek is helemaal goed!
    Gereisd anders in oktober 2006

Lia, 18-9-2006

Het hotel is Victoriaans. De kamer was erg warm en klein. Het is een eenvoudig hotel. Het ontbijt is nog eenvoudiger. Achteraf hadden we liever wat meer geld uitgegeven voor een comfortabeler hotel.
    Gereisd met partner in september 2006

Dirk, 8-6-2006

prima hotel, dichtbij een Metro-station en dichtbij Queensway (leuk centrum). Goede kamers, die redelijk klein zijn maar de badkamer is prima en de bedden slapen ontzettend prettig en dat is fijn na een lange dag rond slenteren. Goede prijs bovendien.Enorm jammer dat,toen we een taxi boekten (midden in de nacht), de receptionist een bevriende beunhaas liet komen die de weg in Londen totaal niet kende waardoor we te laat waren bij de bus naar het vliegveld terwijl we toch uitdrukkelijk om een echte taxi vroegen.Verder wel aan te raden.
    Gereisd anders in juni 2006

Gerard en Marleen, 12-8-2005

Klein backpack hotelletje op 5 minuutjes lopen van metrostation Westbourne Park. Wij hadden een kleine kamer (wel hoog plafond, dan is het niet zooo benauwd). Het ontbijt was niet bijzonder, twee geroosterde witte boterhammen per persoon en/ of een schaaltje cornflakes. Helaas moest je soms wel lang op je geroosterde boterhammetjes wachten. Verder was het wel in orde.
    Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tria bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tria in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tria scoort een 4.7 uit 10 op basis van 10 reviews.