Hotel Travelodge London Farringdon **

Hotel Travelodge London Farringdon
Travelodge London Farringdon
6,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Travelodge London Farringdon bij:

4 tips over Travelodge London Farringdon

Jeroen Kruydt, 27-1-2015
Dit hotel (en ook de andere Travelodge-hotels) zijn perfect voor mensen die goed willen verblijven in Londen zonder veel geld uit te geven. Een tip is misschien wel om het geluid van buiten buiten te houden. Ik hoorde wel steeds de metro passeren, maar dat heb je waarschijnlijk vaker in Londen. Het personeel is zeer behulpzaam en ook zeer vriendelijk. Het voelde aan alsof we vrienden waren. Ik zou zeggen: Keep up the good work en weg met pessimistische recensenten...
Michelle, 17-4-2014
Vanaf King's Cross gaat er een bus (volgens mij 63 naar Honours Oak). Deze stopt voor het hotel, dus geen gesleep met koffers zoals hier onder wordt vermeldt!
Willem Bax, 2-3-2013
In de buurt van Camden Town. Gezellige kraampjes met veel verschillende eetgelegenheden van allerlei verschillende culturen

Liza, 3-1-2013
Een heerlijk en enorm goedkoop restaurant is Nandos. Het is een portugees restaurant waarbij je voor ongeveer 10 pond per persoon incl drinken (onbeperkt voor frisdrank!) klaar kunt zijn. Je moet alleen wel van kip houden. Nandos is een grote keten en dus ook door heel londen te vinden.