Hotel Travelodge London Farringdon **

Hotel Travelodge London Farringdon
Travelodge London Farringdon
6,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Travelodge London Farringdon bij:

16 reviews over Hotel Travelodge London Farringdon in het Nederlands

Ideaal voor single en citytrippers

Jeroen Kruydt, 27-1-2015

Mijn algemene indruk van het hotel: Mooi! Ondanks de negatieve recensies die ik hier gelezen had toen ik net geboekt had, ging ik er zonder hoge verwachtingen heen. Ik had gelijk: Mijn verrassing was des te groter toen ik aankwam.

Ik werd hartelijk ontvangen door de chef van het hotel blijkbaar. Toen ik vroeg of ik mijn bagage mocht laten opbergen in het hotel was dit geen enkel probleem, ze vroegen enkel wat in het potje te steken bij vertrek om het goede doel te steunen. Dit deed ik dan ook zeer gul. Men vroeg me ook telkens waar ik die dag heen ging en ze hielpen me zonder problemen om me veilig naar mijn bestemming te leiden. De kamer was naar mijn persoonlijke en bescheiden mening zeer goed! Ik ben zelf geen moeilijk mens, zolang ik maar kan eten en slapen alsook me opfrissen. Ook het feit dat je er kon eten was fantastisch met de goeie formule om direct te betalen zodat je geen verrassingen had. Enkel een klein minpuntje was het lawaai op de gang van uitgaande toeristen...

Gereisd alleenreizend in november 2014

Goed hotel, super service!

Michelle, 17-4-2014

Toen ik vlak voor vertrek de recensies (op meerdere sites) van het hotel las stond het huilen mij nader dan het lachen. Wat zag ik er tegen op om hier te slapen! Eenmaal in het hotel aangekomen was ik meteen opgelucht; het personeel was super vriendelijk/behulpzaam. Eenmaal op de kamer besloot ik het matras te checken op bedwantsen (had ik gelezen in recensies). De matrassen zagen er goed uit en lagen ook erg prettig. Ik denk dat ze net nieuw waren. 's Nachts was het wel wat rumoerig buiten, (ik ben een lichte slaper) maar met oorstopjes heb ik de nachten gewoon doorgeslapen.

Als ik weer naar Londen zou gaan zou ik zeker weer naar dit hotel gaan. Het is niet heel luxe, maar zeker prima voor een verblijf tijdens een citytrip!

Gereisd met vrienden in maart 2014

NOOIT meer

lorke, 25-3-2013

heel arrogant ,onvriendelijk

kamers waren niet in orde ,20 pond op twee dagen moeten bijbetalen

geen extra deken te verkrijgen

geen haardroger te verkrijgen ,tv kapot

tien minuten water laten lopen voor je warm water had ,

lavabo verstopt

ontbijtservice was beneden alle pijl

heel onverzorgd ,geen tassen aanwezig of borden of bestek

plastiek bestek

niks aangevuld

kamers waren overboekt .... niet voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in maart 2013

Wordt tijd voor een renovatie

Willem Bax, 1-3-2013

Voor de 2e keer in Farringdon geweest. Blijft toch een eind lopen met je koffers vanaf Kings Cross. 1 lift is nu al op zijn minst 3 jaar kapot en de 2e ging ook regelmatig "out of service". Gevraagde voorkeuren, 3 aparte bedden en aan de achterkant v/h hotel, niet gekregen maar we werden terugverwezen naar touroperator. Personeel vriendelijk. Ontbijt aardig behalve als je niet het stevige engelse ontbijt kan verdragen. Croissants droog en oud, theewater ,uit automaat, niet goed doorgekookt. Sanitair werkt maar is hopeloos verouderd en douchen in een bad blijft behelpen. Tegels gebarsten en vuil in de barsten overal reparaties d.m.v. voegkit. Weinig plek om met bv 3 personen koffers neer te zetten en er is maar 1 stoel beschikbaar. Goedkoop als je een plek zoekt om te slapen en als uitvalsbasis. Omgeving kan een onveilig gevoel geven. Uitzicht voorzijde op drukke weg met tenminste 1x per 10min gillende sirenes van politie. Achterkant rustiger maar wel een achterstandswijk
Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

Dit nooit meer

Liza, 3-1-2013

Bij onze accomodatie waren we eerst al bij 2 andere Travellogde's geweest (er liggen er 3 in die richting wat verwarrend kan zijn). Uiteindelijk bij de goede aangekomen en we wilde naar onze hotelkamer. Het personeel was over het algemeen zeer vriendelijk en behulpzaam. Eenmaan in onze kamer hebben we maar 1 stopcontact en een WC die werkt wanneer die zin heeft. Wanneer je alleen een kamer nodig hebt om je even in op te frissen en in te slapen is er niet veel mis mee. Het ontbijt is niet veel soeps als kun je wel altijd nog toast met pasta blijven eten.
Gereisd met vrienden in december 2012

verouderd hotel

C pronk, 21-3-2011

hotel vertoont achterstallig onderhoud. Veel lawaai van dichtslaande deuren s'morgens. Miste verse koffie. Maar het bed was goed en het bad,dat was het belangrijkste. Personeel was vriendelijk.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

Gewoon goed!

Rick G, 1-1-2011

Eenvoudige maar goede uitvalsbasis om (met een Oystercard) de "hele" stad aan te doen! Beetje massaal zoals al die Travelodges. Geen hotel om de hele dag te chillen, maar je zou ook gek zijn met zo veel highlights en gratis musea. Stevige ham & eggs zijn goede bodem voor halve dag. Bagage kan je bij de Travelodge Kings Cross achterlaten voor 5 pond per (ruime) locker. We kregen 2 tweepersoons kamers naast elkaar.
Gereisd met oudere kinderen in december 2010

Prijs kwaliteit en locatie

Sabina, 17-8-2010

Prijs, kwaliteit en locatie in orde. Vlakbij Kings Cross St Pancras, dus als je met de Euro Star komt prima hotel. Daar je toch de hele dag op pad bent doet de kamer er vaak niet zo toe, goed bed, tv met diverse zenders, badkamer klein maar voldoende. Kamers gedateerd, hangt een beetje tussen hotel en hostel aan.

Ontbijt goed.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2008

Goed Hotel voor een Citytrip

R Bakker, 3-8-2010

Wij komen net terug uit Engeland, waar we in dit hotel in Londen 2nachten hebben overnacht.

We hebben zelf via de site van het hotel geboekt, wat het allemaal al wat goedkoper maakt, dan via een touroperater.

Dit 2* hotel is precies goed voor als je alleen er slaapt, en je opfrist want voor de rest weinig bijzonders of luxe.

Simpele kamer, met een klein, achterstallig onderhouden badkamer.

In de kamers aan de voorkant, wordt je s´nacht wakker gehouden door het verkeer wat langs raast.

Je kan eerder dan 15h inchecken, kost je alleen 10pond meer.

Hotel is prima gelegen, op een kleine 10min lopen van King Cross st. Pancras

Gereisd met vrienden in juli 2010

Verouderd en zeer druk hotel

guido, 25-7-2010

Kamers zeer klein en slecht onderhouden.Restaurant veel te klein voor zoveel volk,met gevolg wachten voor een plaats aan tafel,die dan nog moest afgeruimd worden. Zelfs een keer mieren op tafel gehad. Een pluspunt de goede ligging
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge London Farringdon in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge London Farringdon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Travelodge London Farringdon scoort een 6.15 uit 10 op basis van 16 reviews.