6,8

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Travelodge London City Airport** bij :

6 tips over Hotel Travelodge London City Airport

Bas, 6-7-2014

Koop een metro kaartje van zone's 1-6 dan kun je verkeerd instappen zonder dat je problemen hebt.

Ook handig om de site van te voren te verkennen dan zie je een beetje hoe het eruit ziet.

Mandy, 23-2-2014
Koop een zone-card vanaf het Pontoon Dock station en je kan in een paar dagen tijd voor 20 pond heel London verkennen.
paterdave2, 25-11-2013
Neem een spelletje mee of portable dvd speler met wat films voor in de avond

Sjaak, 12-8-2013

Als je rustig wilt slapen en ontbijten: ontwijk dit hotel!

Met de metro naar station Bank: 10 minuten lopen naar de Metro en 20 minuten in de Metro, goed te doen. Koop een dagkaart voor 8 pond en je kunt de hele dag alle metro's nemen.

Renate Altena, 11-8-2013
Als je op eigen gelegenheid Londen gaat verkennen, koop dan op Londen City Airport een dagkaartje voor het openbaar vervoer voor 8 euro p.p. Je kan dan met de DLR naar het centrum reizen en dan evt. met de metro verder. Omdat in het centrum de meeste metrostations niet rolstoeltoegankelijk zijn heb ik met mijn dochter veel met de stadsbus in het centrum gereisd. Dit was wel ingewikkeld om uit te zoeken maar de Engelsen zijn heel behulpzaam. We hebben alles gevonden al waren we soms lang onderweg
rianj, 5-1-2012

De stad zelf is geweldig! Ben er meerdere keren geweest. Dit keer voor het eerst met oud&nieuw. Was leuk om meegemaakt te hebben en ik zou het zeker nog een keer doen. Bij de London Eye hebben ze een hele vuurwerkshow om middernacht.

Verder de 'standaard' bezienswaardigheden aangedaan, Tower of Londen, London Bridge, Big Ben, St. Paul's, etc. Blijven altijd leuk om te zien. Een goede aanrader is om Covent Garden te bekijken. Enorm gezellige sfeer hangt daar.